کد خبر: 3499 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی؛

تشکل های دانشجویی باید فضای مجازی دانشگاه را در اختیار خود بگیرند

حجت الاسلام مدبر در جمع مسئولان تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق با بیان اینکه امروز اغلب برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی انجام می گیرد،گفت:تشکل های دانشجویی باید فضای مجازی دانشگاه را در اختیار خود بگیرند تا بتوانند تأثیرگذار شوند.

تشکل های دانشجویی باید فضای مجازی دانشگاه را در اختیار خود بگیرند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام سیف الله مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جمع مسئولان تشکل های ارزش دانشجویی در دانشگاه محقق با بیان اینکه امروز اغلب برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی انجام می گیرد،گفت:تشکل های دانشجویی باید فضای مجازی دانشگاه را در اختیار خود بگیرند تا بتوانند تأثیرگذار شوند.

مدبر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اساتیدی از گروه نرم افزاری دانشکده فنی و دانشکده روانشناسی اعلام آمادگی کرده اند تا در این راستا تشکل ها را راهنمایی کنند، گفت: امروز شرایط لازم فراهم است تا دانشجویان بصورت اصولی وارد میدان  عمل و کارزار جنگ نرم شوند و به ایفای نقش در این زمینه بپردازند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: رابطه بین نهاد و تشکل های انقلابی دوسویه هست و نهاد به پشتوانه و حامی، به حمایت صریح از تشکل های ارزشی می پردازد و لازم است این تشکل ها نیز با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشته باشند تا بتوانند نقش  و رسالت وجودی خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/