پربازدیدترین ها

کد خبر: 3511 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰

به همت هیات انصارالنور برگزار شد

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در دانشگاه پیام نور اردبیل

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به همت هیأت دانشجویی انصارالنور در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در دانشگاه پیام نور اردبیل

به گزارش حبرنگار ابصارخبر، قبل از ظهر امروز مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به همت هیأت دانشجویی انصارالنور در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله میری در ابتدای این مراسم به ضمن عرض تسلیت سالروز ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به بیان ویژگی های بارز امام رضا(ع) پرداخت و گفت:حضرت علي بن موسي الرضا (ع) مانند ديگر پيشوايان معصوم عليهم السلام به زيور فضايل اخلاقي و کمالات نفساني آراسته و از هر گونه زشتي و پليدي و رذايل اخلاقي منزه بودند.

وی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های امام هشتم شیعیان پرداخت و گفت: زهد و عبادت، تواضع و فروتني، جود و بخشش، بردباري، امر به معروف و نهي از منکر از جمله ویژگی ها و خصلت های بارز امام رضا(ع) بودند.

میری معجزات و کرامات امام رضا (ع) را یادآور شد و گفت:پيشوايان معصوم عليهم السلام با توجه به مقام امامت و عصمتي که داشتند از ارتباط ويژه اي با خداي متعال و جهان غيب برخوردار بودند و مانند پيامبران الهي معجزات و کراماتي داشتند که در مواقع لازم نمونه هايي از آنها را بروز مي دادند تا دليلي آشکار بر حقانيتشان باشد و موجب پرورش و اطمينان خاطر پيروانشان گردد.

قرائت زیارت امام رضا(ع) و مداحی از جمله برنامه های این سوگواره در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

انتهای پیام/