پربازدیدترین ها

کد خبر: 3515 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱

به همت بسیج دانشجویی؛

نشست گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد

نشست تخصصی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و نقش دانشگاه ها در گفتمان سازی با سخنرانی حسین رحیمی در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

نشست گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نشست تخصصی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و بررسی نقش دانشگاه ها در گفتمان سازی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل و با سخنرانی حسین رحیمی کارشناس مسائل اقتصادی در این دانشگاه برگزار شد.
کارشناس مسائل اقتصادی  در این نشست به ضرورت تبیین اقتصاد مقاومی در دانشگاه ها پرداخت و گفت: پویایی  برون گرایی و فرصت سازی از جمله ویژگی های اقتصاد مقاومتی است.

رحیمی افزود: در اقتصاد مقاومتی علاوه بر استفاده مفید از فرصتهای پیش رو در کشور حتی از تهدیدات نیز میتوان استفاده مناسبی داشت.
 
وی در ادامه سخنان خود به بیان اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: تامین رشد پویا، بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی، و دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی است.

 رحیمی در پایان سخنان خود به رویکردهای اقتصاد مقاومت اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: علاوه بر خصلت های جهادی،انعطاف پذیری و فرصت سازی می توان از مولد بودن،درون زایی،برونگرایی و پیش رو بودن نیز بعنوان کارکردهای اقتصاد مقاومتی نام برد.

این نشست با پرسش و پاسخ دانشجویان به پایان رسید.

انتهای پیام/