پربازدیدترین ها

کد خبر: 3517 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در محکومیت تمدید تحریم های 10ساله علیه ایران

آمریکای جنایتکار و بدعهد بار دیگر چهره پلید خود را نشان داده و با تمدید دوباره تحریم های 10ساله (داماتو) برجام را به طور علنی نقض کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در محکومیت تمدید تحریم های 10ساله علیه ایران

به گزارش  خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای تمدید تحریم های 10ساله علیه ایران را محکوم کرد.

در این بیانبه با بیان به اینکه در چند روز اخیر آمریکای جنایتکار و بدعهد بار دیگر چهره پلید خود را نشان داده و با تمدید دوباره تحریم های 10ساله (داماتو) برجام را به طور علنی نقض کرده آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل با پیروی از سیره امامان(علیهم السلام) و نبی مکرم اسلام و با تأسی از رهبر معظم انقلاب بر خود لازم می داند نکاتی را به مردم شریف، دولتمردان و مجلس شورای اسلامی و همه آنانی که هنوز آمریکا را دوست خود می دانند یادآور شود:

  1. بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خواستار بازگشایی و راه اندازی تمام مراکز مربوط به صنایع هسته ای و بازگرداندن دانشمندان اخراج شده بعد از برجام است تا شاید خسارت های وارده به صنعت هسته ای جبران شود و مسیر پیشرفت علمی کشور با قدرت ادامه یابد..
  2. بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خواستار لغو تمامی تعهدات طرف ایرانی در برجام و بازگشت به شرایط قبل از برجام می باشد.
  3. ما دانشجویان انقلابی عزت امروز ایران اسلامی را حاصل خون شهدا می دانیم و پایمال کردن آن با تسلیم در مقابل ابر قدرت های شیطانی دنیا را ، خیانت به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی می دانیم و  به شدت محکوم می کنیم.
  4. از این پس دولت محترم با عبرت گرفتن از نتیجه اعتماد به دشمن و گره زدن اقتصاد و مشکلات کشور به بیگانگان ، با سر مشق قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در جهت اقتدار همه جانبه کشور بدون دل بستن به بیگانگان تلاش کند.
  5. دانشجویان انقلابی به پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در دیدار اخیر(95/09/03) ، به دشمنان قسم خورده ملت و جیره خواران داخلی شان خواهند گفت که "کلا" هرگز تسلیم استکبار و شیطان بزرگ آمریکا نخواهیم شد و راه سرخ ابا عبدالله الحسين (علیه السلام)دور نمای حرکت ما تا تحویل انقلاب به حضرت مهدی(عج) خواهد بود.
  6. برای چندمین بار فرمایشات  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعبیر شد. جایی که ایشان قبل از امضای برجام ، ضمن بر شمردن دلایل شان برای مخالفت با مذاکره با آمریکا فرمودند که این مسئله(برجام) تجربه ای خواهد شد از اینکه آمریکا و جبهه استکبار غیر قابل اطمینان هستند و ما باید برای پیشرفت نگاه به ظرفیت های درونی داشته باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن محکوم کردن بد عهدی جدید و مسبوق به سابقه آمریکایی ها ، تبعیت کامل خود از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام داشته و از دولت و مجلس محترم خواستار واکنش مناسب و انقلابی در مقابل نقض عهد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران  شده است.

امضاء کنندگان بیانیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل        

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی پسران اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل                                

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی                                

بسیج دانشجویی موسسه غیر انتفاعی نوین اردبیل

بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی اردبیل                     

بسیج دانشجویی موسسه غیر انتفاعی مقدس اردبیلی

بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر اردبیل                     

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی دختران اردبیل

انتهای پیام/