کد خبر: 3529 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴

در دانشگاه محقق اردبیلی؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل با حضور استاندار، روسای دانشگاه های استان و مسئولان استانی در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی , پیش ز ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل با حضور استاندار، روسای دانشگاه های استان و مسئولان استانی در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

مجید خدابخش استاندار اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه با بیان اینکه استان اردبیل در طول تاریخ ظرفیت های بسیار خوب در نیروی انسانی داشته است گفت: بهترین سرمایه اردبیل، نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه شناسایی نیروی انسانی یکی از روش های توسعه استان اردبیل محسوب می شود، ادامه داد: اینگونه نمایشگاه ها مقدمات شناسایی این نیروها را فراهم می کند و امیدوارم با حضور این نیروها، شاهد شکوفایی استان باشیم.

محمد نریمانی دبیر علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: 70 شرکت، دانشگاه و دستگاه اجرایی در قالب 43 غرفه در نمایشگاه امسال حضور دارند و دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض عموم قرار می دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل به مدت چهار روز برگزار می شود، افزود: علاقه مندان از 14 تا 17 آذرماه ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه های جنبی این نمایشگاه افزود: 15 آذر ماه طرح جهاد علمی برگزار می شود که هدف از آن فراخوان ایده های برتر بوده و 17 آذر ماه هم جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/