کد خبر: 3530 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد؛

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «دغدغه من دانشجو»

همزمان با ایام روز دانشجو، تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «دغدغه من دانشجو» با حضور رئیس و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «دغدغه من دانشجو»

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «دغدغه من دانشجو» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

در این تریبون گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و عباس فنی اصل معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پس از شنیدن مشکلات و نکات مطرح شده از سوی دانشجویان به آنها پاسخ دادند.

حسن پیشدست دبیر سابق شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل به بیان برخی مشکلات دانشجویان پرداخت و از مسئولان دانشگاه خواست تا با ارتقای سطح علمی دانشگاه ضمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پایان این تریبون ضمن بیان خاطراتی از دوران دانشجویی خود از دانشجویان خواست قدر نعمت های فراهم شدن در نظام جمهری اسلامی را بدانند چونکه آرامش و اعتبار کنونی ایران مدیون خون شهدایی است که در عنفوان جوانی به خاطر کسب رضای خدا با دادن خونشان یعنی بهترین سرمایه  و دارایی شان به ارمان خود که همان سعادت اخروی بود دست یافتند.

انتهای پیام/