پربازدیدترین ها

کد خبر: 3543 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶

همزمان با روز دانشجو؛

جشنواره فعالین برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان به کار خود پایان داد

برگزیدگان جشنواره علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان دانشگاه های استان همزمان با روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند.

جشنواره فعالین برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،همزمان با روز دانشجو مراسم اختتامیه جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان دانشگاه های استان به همت بسیج دانشجویی استان و با همکاری کلیه دانشگاه های استان و با همکاری سازمان علمی پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) و اداره کل بنیاد شهید،صدا و سیمای استان و باحمایت های بانک انصار و مهر اقتصاد در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان تنها به عنوان افرادی که در مراکز علمی کشور تحصیل می‌کنند، ارزیابی نمی‌شوند، گفت: این قشر یکی از مهمترین اقشار مرجع برای مردم کشور است.

وی افزود: در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب، دانشجو به عنوان نماد ایثار، ایستادگی و دیانت شناخته می‌‌شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی پا به پای سایر اقشار در فعالیتهای انقلابی برای پیروزی انقلاب تلاش کردند،گفت:دانشجویان پس از پیروزی انقلاب نیز در عرصه‌های مختلف به ویژه در 8 سال جنگ تحمیلی نیز سنگ تمام گذاشتند.

صادقی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: قشر دانشجو شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی  کرده و این موضوع نشان دهنده نیاز نظام  به قشر دانشجو در تمام عرصه‌هااست، چرا که این قشر فرهیخته و دانشمند همیشه خود را سپر بلای مردم کرده و از ملت و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرده‌است.

 

ارائه 386 اثر به جشنواره فعالین برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم

معین‌الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان نیز در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارش از روند اجرای جشنواره فعالین برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم گفت: روز دانشجو یادآور دلارمردیها و مبارزات جوانان این مرز و بوم در مقابل دخالتهای بیگانگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه جشنواره علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم با مشارکت دانشجوبان تمامی دانشگاههای استان برگزار شد، گفت:در واقع برگزاری این برنامه در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و اجرای چنین جشنواره‌هایی،در واقع ایجاد فرصت مغنتمی برای جوانان به ویژه دانشجویان است تا بتوانند در آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

اسدی در ادامه سخنان خود به تشریح مراحل جشنواره پرداخت و گفت: بعد از مهلت فراخوان جشنواره تعداد 386 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نفرات برتر براساس شاخصهای ارزیابی توسط هیئت داوران جشنواره انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اختراعات، مقاله، پایان‌نامه، ادبیات، فیلنامه،تئاتر،وبلاگ،شبکه های اجتماعی، نرم افزار اندروید و تولید محتوا از جمله بخشهای جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم بود،گفت: علاوه بر ارسال اثار ذکر شده در بخش های محتلف ذکر شده، تعداد 250 ممتاز تحصیلی نیز شناسایی شدند از بالاترین معدل ها نیز در قالب جشنواره از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد.

سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، تجلیل از خانواده دانشجوی شهید حسین اسدی، ارائه اختراع توسط محسن پیری فرزند شهید، سخنرانی حمیده فاطمی بعنوان دانشور نمونه، رونمایی از نماهنگ لشگریان انقلاب،تجلیل از برگزیدگان جشنواره در دو بخش در کنار برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان از جمله برنامه های جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

انتهای پیام/

 


نظرات بازدیدکنندگان

بسیجی
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹

ازدبیرجشنواره تقدیروتشکرمی کنیم.دست مریزاد.