کد خبر: 3544 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

کسانیکه بذر ناامیدی در دل مردم می کارند،خائن به ملت هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع دانشگاهیان استان تلفات جنگ نرم را خاطر نشان کرد و گفت:کسانیکه بذر ناامیدی در دل مردم می کارند،خائن به ملت هستند.

کسانیکه بذر ناامیدی در دل مردم می کارند،خائن به ملت هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم اختتامیه جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: جوانان و دلاورمردان نظام جمهوری ایران اسلامی در زمان 8 سال دفاع مقدس با نثار جان خویش از کشور و نظام  جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) افزود: شهدا از بهترین داشته‌های خود یعنی جان، مال و خانواده خود گذشتند و به فرمان امام زمان خود لبیک گفته و در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند.

بابازاده از دانشگاهیان و جوانان خواست تا با مطالعه عملکرد گذشتگان به ویژه شهدا به ساختن آینده خود و کشور بپردازند، چرا که نسل جدید انقلاب در حال حاضر با هجمه‌های فرهنگی مختلف روبرو هستند و باید تفکر شهدا و  وصیت‌نامه آنها که بیانگر  ایثار و از خودگذشتگی آنها است به جوانان و دانشجویان این مرز و بوم تشریح شود.

وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور مدیون مدافعان حرمی است که در راه دفاع از حرم زینب(س) حضور یافته و با نثار جان خود از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند،خاطرنشان کرد:اگر مدافعان حرم نبودند تروریستها برای امنیت انقلاب اسلامی نقشه‌های شومی در سر داشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: عاشقان واقعی امام حسین(ع) کسانی هستند که از خانواده و جان و مال خود گذشته و برای دفاع از حرم خواهر امام حسین(ع) در سوریه حاضر شده و از حرم ایشان دفاع می‌کنند.

وی از مردم خواست این واقعیت را بدانند و درک کنند که جوانان این مرز و بوم از خارج از کشور با جان خود بازی می‌کنند تا مردم ایران در آسایش باشند.

بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیتهای علمی را یک نوع جنگ در مقابل استکبار خواند و گفت: اگر کشور  در بحث علمی پیشرفت کند به طور حتم وابستگی به غرب کاهش خواهد یافت.

  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تأکید کرد:ما با استفاده از نخبگان خود می توانیم کشور را ساخته و آینده‌ای روشن برای فرزندانمان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه اخلاص و صداقت در دنیای کنونی اطلاعلت حرف اول و آخر را می زند، گفت:تا ارادت قلبی به ائمه معصومین در دل و جان ما نهادینه نشود جان فشانی نیز صورت نخواهد گرفت.

بابازاده به نقض برجام از سوی طرف مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: سازش در چارچوب خط قرمز ممنوع است.

وی شهادت 210هزار نفر از بهترین مردان کشور در دفاع مقدس را یادآور شد و گفت:بیش از 500 شهید نیز در چنگ نیمه سخت تقدیم انقلاب و ایران شد تا کشور در امنیت کامل به سر ببرد.

بابازاده در ادامه سخنان خود به نبرد شاه اسماعیل صفوی با عثمانیان در جنگ چالدران اشاره کرد و گفت: شاه اسماعیل در بهبوحه جنگ به کسانیکه می خواستند وی را از ادامه جنگ منصرف کنند ،گفت:می خواهم تکه تکه شوم اما ایران چند تکه را یکپارچه کنم.

وی تصریح کرد: کسانیکه تنها به خاطر رسیدن به اهداف شوم حود می خواهند بذر نا امیدی را در دل مردم این سرزمین بکارند در واقع خائن به ملت هستند.

رزمنده دوران دفاع مقدس تلفات جنگ نرم را خاطر نشان کرد و گفت: دانشگاهیان بعنوان فرماندهان و افسران این جنگ،وظیفه سنگینی در حفظ آرمان، باورها و اعتقادات مردم این مرز و بوم دارند و شایسته است آنها با تأسی از شهدای گرانقدر جنگ سخت و نیمه سخت خود را به سلاح ایمان و تقوا تجهیز کنند تا بتوانند با خلق حماسه در  این میدان نیز سربلند شوند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/