کد خبر: 3573 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰

دانشجویان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب دانشجویان نمونه این دانشگاه خبر داد و گفت: دو نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل شرایط حضور در جشنواره دانشجویان نمونه سراسر کشور را بذست آوردند.

دانشجویان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: بیست و پنجمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری همزمان با سایر دانشگاه های کشور مطابق جدول زمانی تعیین شده از سوی سازمان امور دانشجویان با ثبت نام الکترونیکی از دانشجویان در دانشگاه محقق نیز انجام گرفت.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این جشنواره، 63 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق در پنج گروه علمی(فنی‌ و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر) شرکت کرده بودند، گفت: 48 نفر  از دانشجویان ثبت نام شده به دلیل مغایرت اولیه از این رقابت بازماندند.

 

فنی اصل تلاش های شبانه روزی کمیته پژوهشی و فرهنگی دانشگاه جهت داوری دانشجویان نمونه را خاطر نشان شد و گفت: دو نفر از دانشجویان دانشگاه با کسب حداکثر امتیازات توانستند به مرحله پایانی  رقابت ها یعنی انتخاب دانشجوی نمونه کشوری راه پیدا کنند.

 

وی از یاشار هاشمی دانشجوی دکتری تخصصی، از گروه فنی مهندسی و میرمحمد سیدکلان از گروه علوم انسانی به عنوان  دانشجویان برگزیده دانشگاه نام برد و گفت:  این دانشجویان به ترتیب با کسب 106.35 و 70 امتیاز توانستند به مرحله کشوری  این دوره از انتخابات راه یابند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود افزود: به منظور ایجاد نشاط علمی در دانشگاه، از یک نفر از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در گروه‌ های علمی کشاورزی و دامپزشکی و علوم پایه که امتیاز بالای 50 و یک نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی همه گروه‌ ها که امتیاز بالای 40 را کسب کردند در سطح دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل خواهند شد.

 

انتهای پیام/