کد خبر: 3614 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶

برنامه های روز "وحدت حوزه و دانشگاه" در اردبیل تشریح شد

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از برگزاری همایش بزرگ وحدت حوزه و دانشگاه در اردبیل خبرداد و گفت:این همایش 28 آذر ماه در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

برنامه های روز "وحدت حوزه و دانشگاه" در اردبیل تشریح شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام حمید علی نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از برگزاری همایش بزرگ وحدت حوزه و دانشگاه در روز یکشنبه 28 آذرماه خبرداد و گفت: این همایش با سخنرانی محمد جواد غفرانی استاد دانشگاه تهران در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان تبین اشتراکات حوزه و دانشگاه و لزوم حرکت مشترک برای رسیدن به هدف مشترک را مهمترین هدف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: علاوه بر برگزاری همایش بزرگ وحدت، کرسی آزاد اندیشی و نشست بصیرتی نیز در راستای تبیین موضوع در دانشگاه های اردبیل برگزار خواهد شد.

علی نسب فعالیت های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل را خاطر نشان کرد و گفت: این مرکز در مدت زمان کوتاه عمر خود قدم های بزرگی در راستای ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه برداشته است.

وی از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با عنوان "راه بزرگ،سنگ های بزرگ" به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: این کرسی آزاد اندیشی به همت مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اردبیل و با داوری محسنی از اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی روز دوشنبه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اهمیت برگزاری نشست های بصیرتی را جهت روشنگری و تبیین موضوعات خاص را یادآور شد و گفت: به منظور گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه نشست بصیرتی با موضوع چگونگی تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه به همت بسیج دانشجویی و با حضور حجت الاسلام نوروزی مسئول حوزه های علمیه استان طی هفته جاری در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/