کد خبر: 3628 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

در دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت؛

نشست هیات مدیره انجمن نانو فناوری شعبه اردبیل

نشست هیات مدیره انجمن نانو فناوری شعبه اردبیل با هدف بررسی برنامه های کاربردی در حوزه نانو فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی بر گزار شد.

نشست هیات مدیره انجمن نانو فناوری شعبه اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،نشست هیات مدیره انجمن نانو فناوری شعبه اردبیل با هدف پیگیری راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی مرتبط با نانو، ایجاد مجله علمی پژوهشی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش نانو در عرصه های مختلف زندگی و ارتباط آن با علوم مختلف، آمادگی همه جانبه دانشگاه محقق اردبیلی را برای همکاری با انجمن نانوفناوری ایران شعبه استان اردبیل در پیشبرد اهداف انجمن اعلام کرد.

عزیز حبیبی رئیس هیات مدیره انجمن نانو فناوری ایران شعبه استان اردبیل، پروفسور محمد نریمانی قائم مقام رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و صادق سروری نماینده ستاد ویژه توسعه نانوفناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان اردبیل به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص گسترش همکاری های فی مابین و اعتلای اهداف نانوفناوری در استان اردبیل پرداختند.

پیشنهاد برای انتخاب استان اردبیل به عنوان محور کاربردی نانوفناوری در بخش کشاورزی،برگزاری کارگاه های آموزشی و توسعه همکاری های بین المللی در این خصوص از جمله موارد مطرح در این نشست یود.

انتهای پیام/