کد خبر: 3690 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی استان در محکومیت فتنه انگیزان سرسپرده

دانشگاه علوم پزشکی استان در آستانه فرا رسیدن 9دی ماه بعنوان روز بصیرت با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت این روز، اقدامات فتنه انگیزان سرسپرده را محکوم کرد.

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی استان در آستانه فرا رسیدن 9دی ماه بعنوان روز بصیرت با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت این روز، اقدامات فتنه انگیزان سرسپرده را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:نهم دی ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت، نقطه عطفی و برگ زرین دیگری در تاریخ سی و پنج ساله انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین سال متوالی به جهانیان ثابت شود این نظام تا چه حد از استحکام، پشتوانه و عقبه مردمی و اعتقادی برخوردار است.

ملت ایران در حماسه غرور آفرین ۹ دی سال ۸۸ با حضور خود جوش و با نمایش هوشیاری، شجاعت بی بدیل و عمل بهنگام به نصایح و زنگ خطر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب از آزمون بزرگ بصیرت سر افراز و سربلند بیرون آمد.

سالروز حماسه ۹ دی ماه ۸۸ روزی که ملت حسینی و شریف ایران با حرکتی خودجوش و انقلابی در فضای غبار آلود فتنه ی پیچیده و سنگین آن روزها حضوری مجاهدانه و نمایشی از آمادگی و سرزندگی را رقم زد وپاسخی دندان شکن به ۸ ماه جنگ نرم، اهانت و توهین به ارزشهای مقدس این مرز و بوم به ویژه ساحت مقدس عاشورا و اصل اصیل و مترقی ولایت مطلقه فقیه که در راس این ارزشهاست، داد. و سناریوی فتنه گران را به فرصتی طلائی و افتخار آمیز برای نظام مبدل کرد و بی شک، پیروز رفراندوم بصیرت ملت بزرگ و حسینی و ولایت مدار ایران اسلامی بوده و هست.

ولایت مطلقه فقیه، شاه بیت نظام مقدس ماست و حراست و حمایت از آن فریضه ای است الهی. استکبار جهانی، ایادی و دشمنان داخلی و خارجی وهرزه های دنیای غرب، همه و همه در دشمنی با این اصل کلیدی به اجماع رسیده و نیک می دانند مانع بزرگ تحقق اعمال شیطانی شان در این کشور چیست و کجاست.

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل با تمسک به فرهنگ عاشورائی و حماسه حسینی، ضمن التزام عملی به آرمانهای منیع و رفیع نظام جمهوری اسلامی ایران و فرامین امام خامنه ای مدظله العالی و اعلام بیعت دوباره با رهبر فرزانه و ارزشهای والای نظام، حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی که بر گرفته از مکتب سفینه النجاه حضرت ابا عبدا.. الحسین است اعلام و ابراز می داریم.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل

انتهای پیام/