کد خبر: 3732 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶

خدابخش: اولویت اول ما حمایت از تولید کننده است

استاندار اردبیل از دستگاه های دولتی و بانک های استان خواست هدف شان گره گشایی از تولید و ایجاد اشتغال باشد و حمایت بیشتر از واحد های تولیدی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خدابخش: اولویت اول ما حمایت از تولید کننده است

به گزارش ابصارخبر به نقل از  سبلان‌ما، مجید خدابخش شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل، اظهار کرد: نقش مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را مهم خواند و گفت: امیدواریم مسئولان ذیربط با اقدامات عملی و تاثیرگذار در این زمینه، گامی موثر در پیشرفت و توسعه استان اردبیل در عرصه‌های مختلف بردارند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساختهای بهبود فضای کسب و کار از اولویت های اساسی مسئولان استان اردبیل، است ، افزود: با اقدامات انجام شده فضای کسب و کار در این استان بهبود یافته است.

استاندار اردبیل، تصریح کرد: با حمایت دستگاههای اجرایی  و ارائه تسهیلات بانک‌های عامل، واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در اردبیل فعال شده که امید است فعالیت دیگر واحدهای تولیدی نیز از سر گرفته شود و سرمایه‌گذاری در این استان سیر صعودی داشته باشد.

خدابخش گفت: دستگاه های دولتی و بانک های استان باید با نظر مساعد از همه بندها و تبصره های قانونی به نفع تولید کننده و سرمایه گذاران استفاده کنند و هدف شان گره گشایی از تولید و ایجاد اشتغال باشد و حمایت بیشتر از واحد های تولیدی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا شاهد فعال شدن واحد های راکد در استان باشیم.

سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه، از پرداخت یک هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات مالی به واحد های صنعتی خبرداد.
وی تصریح کرد:  57 مورد از 64 واحد صنعتی،تسهیلات پرداخت شده در محل خود هزینه شده است.

انتهای پیام/