کد خبر: 3759 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱

اعلام حمایت فعالین سیاسی و اجتماعی اردبیل از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

۳۱ نفر از شخصیت‌ها و فعالان فرهنگی، دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کردند.

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما، 31 نفر از شخصیت‌ها و فعالان فرهنگی، دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل  با صدور بیانیه‌ای از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: در شرایط فعلی تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توسط جمعی از دلسوزان انقلاب اسلامی در راستای تقویت هرچه بیشتر وحدت، انسجام، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار آن در عرصه داخلی و خارجی با ظرفیت همه نیروهای دلسوز و انقلابی فراتر از جناح های سیاسی در سطح کشور، گام ارزنده و ستودنی است.

در ادامه تاکید شده است: ما جمعی از نیروهای پایبند به اصول و مبانی انقلاب اسلامی در استان اردبیل ضمن حمایت و پشتیبانی از این تشکل مردمی و انقلابی آمادگی خود را جهت همکاری و همراهی اعلام می‌نماییم و از هیچ کوشش و تلاشی در راستای موفقیت‌آن دریغ نخواهیم نمود.

فعالان فرهنگی، دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به گروه‌ها و جریان‌های انقلابی آورده‌اند: از شخصیتها،گروه‌ها و جریان‌های فرهنگی، دانشگاهی، اجتماعی و سیاسی انقلابی استان اردبیل می‌خواهیم برای وحدت هرچه بیشتر نیروهای انقلاب به این جبهه بپیوندند.

در پایان این بیانیه آمده است: از هسته اولیه 10 نفره «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل» که اخیرا اعلام موجویت نموده است، می‌خواهیم با توجه به نیاز نیروهای انقلابی به چنین تفکر و مشی تشکیلاتی با برنامه ریزی مناسب چتر حمایتی خود را در شهرها و حتی روستاها و محلات گسترش دهند.

این بیانیه توسط حجت الاسلام مهدی ستوده، حجت الاسلام کاظم معاضدی، حجت الاسلام حمید واحدی زاده، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، حجت الاسلام احمد شجاعی، حجت الاسلام سیف اله مدبر، فیروز احمدی، رضا مهدوی، علی اله بخش، ذکی اله خوشبخت، دکتر مرتضی ابراهیمی، سیدمصطفی حسینی، ایرج احمدی، سعید ایرانی جم، علی نورعلیپور، محمود صفری، عظیم تیموری، شاپور رضایی افشار، بهزاد اشجع، صالح ماهری، محرم جدی، محمدحسین حامدی، سلیمان وظیفه، شاپور قهرمانی، شعبان سیف بابلانی، یعقوبلی صحرایی، سیدرسول میرنژاد، علیرضا عبدی، محمد نادری، سیدغفور آقایی و فرشاد موفق صادر و منتشر شده است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف همگرایی میان نیروهای انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شده و اخیرا نیز طی بیانیه‌ای از سوی حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، جهانگیر امامی، جواد صبور، حجت الاسلام ناصر نصیری، حسین محسنی، عبدالله مهدوی، نعمت اله مسعودی،  کاظم دبیر، علی حسن زاده نیاری و شهرام محمدی در استان اردبیل اعلام موجودیت کرد.

انتهای پیام/