کد خبر: 3800 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰

با حضور اساتید دانشگاهی؛

نشست اخلاق حرفه ای در دانشکده کشاورزی مشگین شهر برگزار شد

دوره معرفت افزایی با موضوع اخلاق حرفه ای با حضور پرشور اساتید دانشگاه های مشگین شهر در دانشکده کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

نشست اخلاق حرفه ای در دانشکده کشاورزی مشگین شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دوره معرفت افزایی با موضوع اخلاق حرفه ای با حضور پرشور اساتید دانشگاه های مشگین شهر در دانشکده کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مهدی جودی سرپرست دانشکده کشاورزی مشگین شهر در این نشست یکی از مهمترین رسالت های دانشگاه در کنار پرداختن به امر آموزش و پژوهش را فرهنگ سازی و پرداختن به مسائل دینی، معنوی، ارزشی و اخلاقی معرفی کرد و گفت:با توجه به نقش مهم، فراگیر و راهبردی دانشگاه در تربیت نسل آینده و مدیران و مسئولان آتی کشور، نهادینه کردن و ترویج اخلاق در دانشگاه امری ضروری، اثربخش و سودمند خواهد بود.

حجت الاسلام سودی مدرس دوره معرفت افزایی نیز علم و اخلاق را دو رکن اساسی دانشگاه‌ها دانست و گفت: رشد و بالندگی کشور اسلامی ما در گرو اهتمام جدی به این دو مهم است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت آداب متقابل شاگرد و استاد و آداب تعلیم و تعلّم در اسلام، یکی از منابع در دسترس و مفید در این زمینه را کتاب «منیه المرید فی الادب المفید و المستفید» معرفی کرد.

انتهای پیام/