کد خبر: 3815 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳

سرپرست دانشگاه پیام نور استان خبرداد؛

پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در دهه فجر به بهره برداری می رسد

سرپرست دانشگاه پیام نور استان از بهره برداری بعضی از پروژه های نیمه تمام دانشگاه در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: یک باب ساختمان آموزشی،رصدخانه دانشگاه و سوله ورزشی از جمله طرح های ورد بهره برداری دانشگاه در دهه فجر هستند.

پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش ابصارخبر، افسر روحی سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل از افتتاح برخی از پروژه های نیمه تمام دانشگاه در دهه فجر امسال در سراسر استان خبرداد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اخذ بودجه‌ای معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه پیام نور استان اردبیل در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت حادثه دلخراش پلاسکو در تهران و شهادت آتش‌نشانان قهرمان که در این حادثه،گفت: تمامی برنامه‌های درخواستی تشکل‌های سیاسی در چارچوب قوانین در دانشگاه در حال انجام است.

روحی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته درطول مدت زمان تصدی مسئولیت خود بعنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان پرداخت و گفت:در زمانی که من به عنوان مسئول دانشگاه پیام نور استان اردبیل انتخاب شدم این دانشگاه از وضعیت بودجه‌ای مناسبی برخوردار نبود بطوریکه تمامی پروژه‌های عمرانی دانشگاه  نیمه‌تمام مانده بود که با پیگیریهای مستمر توانستیم با اخذ یک میلیارد و 500 میلیون اعتبار وضعیت نابسامان پروژه های دانشگاه را سر و سامان دهیم.

وی از افتتاح برخی از پروژه ای نیمه تمام دانشگاه در سراسر استان در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: ساختمان آموزشی با مساحت 2 هزار و 268 هزار مترمربع، سوله ورزشی با مساحت 2 هزار و 700 مترمربع،رصد خانه دانشگاه در مرکز اردبیل در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

سرپرست دانشگاه پیام نور اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دو واحد نمازخانه با متراژ 404 متر نیز با نام مجموعه فرهنگی در واحد مشگین‌شهر و خلخال نیز در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/