پربازدیدترین ها

کد خبر: 3817 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳

با حضور سردار رحیم نوعی اقدم؛

همایش "حامیان ولایی، مدافعان زینبی"در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

همایش حامیان "ولایی، مدافعان زینبی"به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

همایش "حامیان ولایی، مدافعان زینبی"در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز همایش "حامیان ولایی، مدافعان زینبی" با هدف بررسی وضعیت جبهه مقاومت با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم کارشناس مسائل نظامی و استراتژیک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل  و با حضور اعضای اقشار بسیج  و مسئولین ادوار بسیج دانشجویی در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ابتدای سخنان خود در این همایش به تشریح وضعیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه پرداخت و گفت: به امید خداوند داعش لحظات آخر عمر خود را سپری می کند و بزودی پیکر این جرثومه فساد، علی رغم حمایت های تسلیحاتی غرب و تزریق نیروهای انسانی از اقصی نقاط جهان در کنار حمایت های مادی عربستان وهابی از صحنه جهانی حذف خواهد شد.

نوعی اقدم با بیان اینکه جبهه استکبار در طول بیش از شش سال جنگ آشکار علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران نتوانست کاری از پیش ببرد، خاطرنشان کرد: به فضل الهی امروز شاهد این هستیم که علی رغم شیطنت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، قدرت ایران اسلامی روز به روز در زمینه های مختلف از جمله نظامی و علمی در حال افزایش است بطوریکه ایران اسلامی امروز به اعتراف بزرگترین تئوریسین های جهان، بعنوان یک ابرقدرت در عرصه های جهانی مطرح است.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا وقتی انقلابی به سرانجام می رسد، آن کشور با رهایی از یوغ یکی از ابرقدرت ها به ابرقدرت دیگری می پیوندد،گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که با سردادن شعار نه شرقی و نه غربی و عمل به آن، تمام معادلات بین ابرقدرت های جهانی را به هم زده است.

کارشناس مسائل نظامی در ادامه سخنان خود به بیان تجذیه و تحلیل دیپلماسی های پنهان ابرقدرت های جهان پرداخت و گفت: امروز این ابرقدرت ها با اجماع بین خود به این نتیجه رسیدند که ایران را بعنوان یک قدرت فرامنطقه ای و حتی یک ابرقدرت جدید در عرصه جهانی بپذیرند چونکه در تمام معادلات بدون حضور ایران نمی توانند کاری از پیش به جلو ببرند.

نوعی اقدم تصریح کرد: امروز بیش از 1000 دلیل وجود دارد که می توان با اتکای به آنها نقش و قدرت ایران در معادلات جهانی را به رخ جامعه جهانی کشاند.

وی اوضاع نابسامان جامعه جهانی را خاطر نشان کرد و گفت: امروز در موج نا امنی که اقصی نقاط جهان به آن گرفتار شده است، ایران اسلامی تنها کشوری است که علی رغم هجمه های فراوان دشمنان اسلام در همه ابعاد در امنیت کامل به سر می برد.

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به چرایی و چگونگی شکل گیری گروه های تروریستی همچون طالبان و القاعده پرداخت و گفت: وقتی دشمن علی رغم صرف هزینه های کلان در راه اندازی گروه های تروریستی در منطفه،جهت مهار ایران به نتیجه نرسید با طرح توطئه های فراوان به فکر راه اندازی داعش در جهان اسلام افتاد تا با استفاده از نام اسلام، به مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) بپردازد.

وی افزود: دشمنان اسلام می خواستند تا به این وسیله به اهداف شوم خود برسد اما غافل از این بودند که انقلاب اسلامی ایران رهبری فرزانه دارد که با چشم بصیرت خود تمام وقایع را رصد کرده و با دشمن شناسی به موقع خود خواهد توانست با اتخاذ استراتژی های خاص در برابر هیمنه استکبار بایستد و آنها را در راه رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام بگذارد.

کارشناس مسائل نظامی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با راه اندازی داعش می خواست تا با در هم شکستن هلال مقاومت در واقع ستون فقرات مقاومت اسلامی را بکشند و با قطع رابطه بین ایران اسلامی و حزب الله لبنان علاوه بر تقویت قدرت رژیم صهیونیستی در منطقه، ایران را نیز مهار کند.

نوعی اقدم ماجرای اشغال عراق و سوریه توسط داعش را یادآور شد و افزود: زمانی که تمام دنیا اجماع کرده بودند تا حزب الله لبنان را خلع سلاح کرده و اسد را از بین راه بردارند و زمینه های مهار قدرت ایران در منطقه را فراهم کنند، گفت: اسد پس از دریافت پیام رهبر انقلاب اسلامی ایران در اوج فشار های جهانی، خود را سرباز امام خامنه ای خواند و با عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در کاخ خود ماند و با حمایت جبهه مقاومت در واقع توانست کمر استکبار را در هم بشکند.

فرمانده دوران دفاع مقدس رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم از سراسر کشورهای اسلامی را یادآور شد و گفت: آوازه انقلاب اسلامی ایران امروز تا این حد در جهان طنین انداز شده است که مسلمانان عالم از هر نقطه ای در جهان با در دست داشتن تنها یک عکس از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با سردادن ندای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) به دفاع از حرم اهل بیت (ع)در عراق و سوریه می پردازند.

نوعی اقدم حمایت های کشورهای مختلف از داعش را خاطر نشان کرد و گفت: استکبار جهانی در رأس آنها عربستان با دلارهای خود،کشورهای اروپایی با ارسال تسلیحات، آمریکائیها با دادن تجهیزات پیشرفته در کنار آموزش های نظامی اردن و ترکیه می خواست تا با ایجاد فضای رعب و وحشت در جهان علاوه بر از بین بردن ایران اسلامی، جهان را نیز به تصرف خود دراورند. امروز علاوه بر دادن کلید قطار امن گردشگری به ایران اسلامی از جبهه مقاومت نیز ملتمسانه می خواهند تا با از بین بردن عناصر به جای مانده از جرثومه قتل و غارت داعش، نگذارند قاتلان زنجیره ای و وحشی های داعشی با ورود به کشور های خود آنجا را به مکانی نا امن و پر از قتل و خشونت تبدیل کنند.

وی در قسمت پایانی سخنان خود به انتخابات آمریکا و خداحافظی اوباما از کاخ سفید اشاره کرد و گفت: دستان لرزان اوباما در امضای تحریم نامه های جدید علیه ایران و اشک هایش هنگام خروج از کاخ سفید حکایت از عصبانیت وی از شکست های پی در پی در برابر ایران اسلامی بخصوص در جبهه مقاومت سوریه و عراق و لبنان داشت.

کارشناس مسائل نظامی قدرت روز افزون ایران اسلامی را مهمترین عامل خفت و خواری آمریکا با آن هیمنه اش در جهان عنوان کرد و گفت: امروز کار به جایی است که سربازان آمریکایی با سرباز زدن از دستورات فرماندهان خود با لباس های مبدل از صحنه نبرد در سوریه فرار می کنند که این خود نشان از وضعیت فجیع و خفت بار امریکا است.

فرمانده دوران دفاع مقدس قدرت روز افزون ایران اسلامی در جامعه جهانی را یاداور شد و گفت: امروز ایران اسلامی به جایگاهی در جهان دست یافته است که تمام تصمیم گیری های جامعه جهانی بدون در نظر گرفتن نظر ایران عبث و بی نتیجه قلمداد می شود.

نوعی اقدم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی توانسته است جایگاه خود را بعنوان یک ابرقدرت در جهان تثبیت کند، نتایج درخشان مقاومت در برابر هجمه های استکبار راخاطر نشان کرد و گفت: در جهانی که امروز پر از سیاست بازی و جاسوسی است و استکبار با همه هیمنه اش در صدد به انزوا کشاندن و نابودی ایران است، کار به جایی رسیده است که بدون نام و حضور ایران هیچ کاری در منطقه به سرانجام نمی رسد و این را خود آمریکائیها و دول غربی معترف هستند.

وی از دانشجویان خواست با تا حفظ وحدت و عمل به فرامین رهبر انقلاب زمینه های اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در معادلات جهانی را فراهم کنند.

انتهای پیام/