کد خبر: 3821 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴

"صندوق مشاوره" در خوابگاه های دانشجویی راه اندازی می شود

رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه محقق با بیان اینکه استرس و اضطراب از جمله مشکلاتی است که می تواند دامن گیر دانشجویان شود،گفت: به همین منظور صندوق مشاوره در خوابگاه های دانشجویی راه اندازی می شود.

"صندوق مشاوره" در خوابگاه های دانشجویی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، فاطمه قنادی اصل رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی صندوق های مشاوره در خوابگاه های دانشجویی خبرداد و گفت:استرس و اضطراب از جمله مشکلاتی است که در همه حال می تواند دامن گیر دانشجویان شود به همین منظور قصد داریم صندوق های مشاوره در خوابگاه های دانشجویی راه اندازی کنیم تا به این وسیله از بار روانی دانشجویان بکاهیم.

رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:مسئولین خوابگاه های دانشجویی وظیفه دارند مساله مشاوره را با دانشجویان مطرح کنند تا دانشجویان در مواجهه با مشکلات، بتوانند از مشاوران مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی کمک بگیرند.
 

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری کارگاه های مشاره برای دانشجویان خبرداد و گفت: برنامه ریزی می کنیم تا به صورت دوره ای، کارگاه هایی برای آشنایی دانشجویان با مباحث مشاوره در خوابگاه های دانشجویی برگزار کنیم.