پربازدیدترین ها

کد خبر: 3896 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)؛

تفکر انقلابی و بسیجی تضمین کننده استقلال کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در جمع اعضای بسیج مهندسین صنعت با بیان اینکه جنگ فکری امروز سرمنشاء قدرت در جهان است،گفت: در این دنیای وانفسا تنها تفکر انقلابی و بسیجی تضمین کننده استقلال کشور است.

تفکر انقلابی و بسیجی تضمین کننده استقلال کشور است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در همایش روز بسیج مهندسین صنعت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر به تشریح ابعاد جنگ نرم در جهان پرداخت و گفت: امروز دنیا با جنگ افکار روبه رو است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به مهندسی جنگ های نوین در اتاق های فکر استکبار جهانی گفت: جنگ نرم که بر مبنای فکر و اندیشه بنا نهاده شده است امروز در دستور اتاق فکر استکبار جهانی قرارگرفته تا با تسحیر ذهن های جوانان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

فیاضی جنگ فکری را سر منشأ قدرت در جهان کنونی عنوان کرد و گفت:هر کشوری بتواند در جنگ فکرها سربلند و پیروز شود توانایی تسخیر جهان را نیز پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کشور ما تفکر انقلابی باعث پیشرفت و تعالی ایران اسلامی شده است، خاطر نشان کرد: تفکر انقلابی تنها تفکری در دنیا است که حرفی برای گفتن دارد چونکه این تفکر از متون دینی، اعتقادات و باورهای مردم حاصل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اهمیت حضور سازنده در فضای مجازی را خاطر نشان کرد و گفت: اگر اهل مطالعه هستید و درفضای  مجازی آنلاینید به راحتی درخواهید یافت که امروز دنیا در این فضا مقابل تفکر انقلابی ایستاده است چونکه نگران آینده خود است و می‌بیند قدرتی به وجود آمده است که توانایی در هم شکستن قدرت آنان را دارد. لذا تحمل ظهور قدرت جدیدی که ضد استکبار هم هست راندارد  و به هر وسیله ای تمسک می جویند تا بتوانند جلوی پیشروی این قدرت جدید را بگیرند.

فیاضی در ادامه سخنان خود ماجرای حضرت موسی(ع) و فرعون در قرآن کریم را یادآور شد و گفت: با نگاهی به مفاهیم برآمده از وقایع و اتفاقات دوران حضرت موسی(ع)، اهمیت و ارزش کار عظیم امام خمینی(ره) در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی ایران بر همگام مشهود خواهد شد.

وی با بیان اینکه اندیشه امام خمینی(ره)، ایدئولوژی آن دوران غرب را نابود کرد، گفت: در آن دوران که انقلاب اسلامی در حال شکل گیری بود، غرب در حال راه اندازی ایدئولوژی بود که تفکر دینی را در نزد مردم از بین می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) تفکر انقلابی را برگرفته از تفکر دینی با محوریت ولایت فقیه عنوان کرد و گفت:دشمنان اسلام از انواع راه ها و شیوه ها وارد شدند تا جلوی پیشروی تفکر انقلابی در جهان را بگیرند.

وی بزرگترین راهکار دشمنان جهت غلبه بر تفکر انقلابی را راهکار نفوذ برشمرد و گفت: دشمنان اسلام امروز تمام توان خود را به کار گرفته اند تا با نفوذ در بدنه نظام از جمله ابعاد اقتصاد، سیاست، صنعت و کشاورزی نظانم را با چالش های اساسی روبه کرده و بدین وسیله به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

فیاضی از هنری کیسینجر بعنوان درخشان‌ترین سیاستمدار آمریکایی در حوزه ایران هراسی نام برد و گفت: این سیاستمدار آمریکایی در فصل 4 کتاب خود با عنوان نظم جهانی به صراحت اعلام می کند تنها اندیشه ای که می‌تواند تابلوی غرب را به هم بریزد، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب واژه جدیدی نیست، افزود: انقلاب فرانسه انقلابی بود که نظام پادشاهی جهان را به هم زد و اندیشه ای نو به نام جمهوریت را بوجود آورد ولی با اینکه از آرمان قوی و محکمی برخوردار بود بدلیل ضعف ساختاری بیش از ۲۰ سال نتوانست دوام بیاورد و به راحتی شکست خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) انقلاب اسلامی ایران را که امسال سی و هشتمین سال خود را جشن گرفته است، انقلابی با آرمانی مثال زدنی و ساختاری محکم و پابرچا دانست و گفت: دلیل این همه پیشرفت ایران در اوج تهاجمات مختلف نیز همین آرامانگرایی و ساختاری قوی و محکم است.

فیاضی انقلاب اسلامی ایران را سرمنشأ و الگوی بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به خاطر اینکه بتواند جلوی بیداری اسلامی در جهان را بگیرد دست به توطئه های پلید زد و گروه های تروریستی در کشورهای  اسلامی بخصوص منطقه خاورمیانه راه اندازی کرد.

وی در ادامه مباحث خود سخنان  مارک پالمر سناتور آمریکایی در مورد ایران را یاداور شد و گفت: پالکر خود معترف است که مکرر به روسای جمهور آمریکا گفته است که در برهه کنونی جنگ سخت علیه ایران کارساز نیست و  باید با حربه ای به نام جنگ نرم بخصوص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مقابله با قدرت انقلاب ایران بپردازند.

فیاضی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در بعضی جاها نامتوازن عملکرد است، از اندیشمندان جوان خواست تا با درمان عقب ماندگی ها در بخش های نامتوازن همچون اقتصاد به تعالی هر چه بیشتر کشور کمک کنند.

وی از  سیاست نامتوازن بعنوان عامل بازدارنده قدرت ایران در منطقه نام برد و گفت: قدرت اقتصادی ابزاری است که در این برهه دشمن هر ازگاهی برای تهدید ایران از آن استفاده می کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه سیاست های ترامپ در عالم آشوب به راه انداخته است ، راه اندازی گروه های تروریستی توسط امریکا در جهان را یادآور شد و افزود: ترامپ در حالی 7 کشور را در لیست کشورهای تروریست خیز قرار داده که به اذعان خود سازمان سیا، عربستان  که محوری ترین نقش در حادثه 11 سپتامبر  بر  عهده داشته در این لیست جایگاهی ندارد.

فیاضی عربستان را به انباری بزرگ تشبیه کرد که حاکمیت آن در اختیار  آمریکاست و  حکومت آل سعود، تنها حق انبار داری برعهده دارد.

وی با بیان اینکه استکبار  امروز مانور قدرت در جهان به راه انداخته است،گفت: امروز ۲۷۰ گروه مخالف از 83 کشور جهان با پشتوانه آمریکا و صهیونیست و حمایت های مالی عربستان در سوریه در حال جنگ هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) خاطر نشان کرد: تنها تفکری توانست در برابر قدرت های شیطانی به مقابله بپردازد تفکر برگرفته از انقلاب  و اسلام است که تا به امروز توانسته تا تفکری احیاگر در سوریه ایجاد کند.

فیاضی در ادامه سخنان خود حقوق بشر جهانی را مورد انتقاد قرارداد و گفت: مرگ کودکان از گرسنگی در یمن، ابتلای 6 میلیون عراقی به سرطان در اثر حملات شیمیایی آمریکا به عراق،کشتار مردم بی گناه عراق و سوریه به دست تروریست های داعش و آواره شدن بیش از 13 میلیون نفر در سوریه جزو  حقوق بشر نیست، اما وقتی یک جنایتکار  و فروشنده مواد مخدر که ملتی را به سمت مرگ می کشاند به اعدام محکوم می شود، وجدان سازمان های بین المللی بیدار شده  و ندای حقوق بشر در جهان بی داد می کند.

وی تفکر انقلابی و بسیجی را تضمین کننده استقلال کشور عنوان کذئ و گفت: در مملکتی که شاه  آن توسط سفیر انگلیس جابجا می شد، فردی ظهور کرد که به آمریکا گفت؛ هیچ غلطی نمی تواند بکند و جرأت این ابر مرد استقلال و عزت کنونی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود تصریح کرد: قدرت و عظمت کنونی ملت ایران در سایه ایثار و فداکاری های شهدا به دست آمده و شایسته است ملت ایران قدردان این نعمت الهی باشند و با عمل به وصایای شهدا  و تداوم راه پر نور آنها آرمان های انقلاب را محقق سازند.

انتهای پیام/