کد خبر: 3944 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان؛

ملت ایران در 22 بهمن به دشمنان،درس بصیرت می دهند

مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن تشریح تجربیات 38 سال پایداری، بصیرت و پیشرفت ملت ایران، نکات ارزنده ای از تاریخ انقلاب و سوابق شرارت های دول آمریکا علیه ملت ایران را به رئیس جمهور جدید آمریکا یادآور شد و افزود: ایران اسلامی تا ابد حامی ملت های آزدی خواه جهان خواهد بود.

ملت ایران در 22 بهمن به دشمنان،درس بصیرت می دهند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن اعلام حمایت کامل از قیام مسلمانان در اقصی نقاط عالم علیه زور و جور و استبداد حاکم، وعده حمایت و نصرت الهی از مظلومان و حق جویان را یادآور شد و گفت: در پرتو ایستادگی ملت‌ها، پیروزی بدون هیچ‌گونه تردیدی محقق خواهد شد،

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه آمریکای جنایتکار این شیطان بزرگ و غده سرطانی خاورمیانه، با همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان در گوشه و کنار جهان به جنایت در حق بشریت و تضییع حقوق ملت‌ها مشغول است،گفت:  ملت ایران در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن مثل سال های گذشته ضمن یادآوری سخن حکیمانه و مقتدرانه امام(ره) که فرمودند: "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" با اعلام حمایت همه جانبه از مظلومان و پشتیبانی از حرکت‌های ضد ظلم، فجایع خونبار آمریکا و هم‌پیمانان شیطان در فلسطین، عراق، سوریه،یمن افغانستان، که دستاوردی جز آغشته شدن دستان آمریکای جنایتکار به خون مسلمانان ندارد را به شدت محکوم خواهند کرد.

اسدی در ادامه سخنان خود  به سخنان اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و گفت: اگر ترامپ ازجنایاتی که آمریکا علیه ایران انجام داده بی‌خبر است، دانشجویان بصیر و انقلابی برای آگاه شدن او از بلاهایی که طی قرن ها دولت های مستبد امریکایی بر سر ایران و ایرانی آورده است را به وی گوشتزد کنند.

وی به نمونه هایی از ظلم‌های دولتمردان آمریکایی به ملت ایران اشاره کرد و گفت: اگر آقای ترامپ به دخالت‌ها و کودتای آمریکایی علیه انقلاب مردم ایران در آیینه تاریخ بنگرد ، اگر اندکی قوه ادراک داشته باشد می‌فهمد که چرا مردم ایران اسلامی از حکومت آمریکا متنفر هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود تسخیر لانه جاسوسی بدست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام را یادآور شد و گفت: واکنش آمریکا به تسخیر این لانه جاسوسی که اسناد فراوانی از آن علیه ایران به دست آمده است، تحریم، تهدید و انجام عملیات نظامی علیه انقلاب بود.

اسدی از ترامپ خواست تا از مشاوران خود بخواهد جزئیات حملات آمریکائیها به ایران برای آزاد کردن کارکنان سفارت و سپس حمله به اقامتگاه حضرت امام(ره) برای سرنگونی نظام اسلامی در اردیبهشت سال 59  بخصوص آن بخشی که یگان‌های نظامی آمریکا در صحرای طبس زمین گیر شدند را برایش تشریح کنند، تا با گرفتن درس عبرت از تاریخ، اشتباهات گذشته اسلاف خود را تکرار نکند.

وی جزئیات حمله صدام به ایران اسلامی را  خاطر نشان کرد و افزود: چند ماه پس از شکست ایالات متحده در طبس، با حمایت و تحریک مقامات وقت کاخ سفید، ارتش صدام به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و ۸ سال جنگ به انقلاب نوپای ایران تحمیل شد، جنگی که هزینه‌های زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران وارد کرد. این هزینه‌ها می‌توانست صرف آبادانی و پیشرفت کشور شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان بارقه ها و جرقه های خلاقیت جوانان ایرانی در طول 8 سال دفاع مقدس را متذکر شد و خاطر نشان کرد: اگر اکنون ایران توانسته است در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیری داشته باشد، عنایت و ارمغان همان سال‌های دوران دفاع مقدس است.

اسدی در پایان سخنان خود بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص 22 بهمن را یاداور شد  و افزود: روز بیست‌و‌دوّم بهمن، مردم جواب تهدیدها و حرفهای رئیس جمهور جدید آمریکا را در خیابان ها خواهند داد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است  و مردم ازادی خواه جهان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روش های مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا خواهد کرد تا حکومت عدالت گستر منجی عالم حضرت بقیه الله در جهان حاکم شود.

انتهای پیام/