کد خبر: 3981 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵

به همت بسیج دانشجویی؛

کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در اردبیل برگزار می شود

کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رضا کمری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با مشارکت سازمان سراج در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل خبرداد و گفت: در این دوره ی آموزشی دانشجویان دانشگاه های شهرستان اردبیل (محقق اردبیلی،آزاد اسلامی،پیام نور،فرهنگیان،نوین،رازی،علوم پزشکی) نیز حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی دانشجویان با تکنولوژی های روز و نحوه استفاده درست تکنولوژی ها عنوان کرد و گفت: امروز جهان در سیطره فضای مجازی درآمده و اگر آکاهانه در این مسیر حرکت نکنیم جز گرفتار شدن در دام های شیاطین چیزی نصیب ما نخواهد شد.

کمری به سرفصل های این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با مبانی سواد رسانه ای،شناخت شبکه های اجتماعی،واقعیت های انکار ناپذیر دنیای مجازی،رسانه های دیجیتال و نقش نها در خانواده،رسانه و تفکر انتقادی از جمله یرفصل های کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در اردبیل است.

وی ضمن دعوت از دانشجویان دانشگاه های اردبیل جهت شرکت در این کارگاه آموزشی،از علاقمندان خواست تا دوم اسفند ماه با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/