پربازدیدترین ها

کد خبر: 3994 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

در شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها مطرح شد؛

همگرایی و هم افزایی باعث تاثیرگذاری برنامه ها می شود

شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها با مسئولین فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

همگرایی و هم افزایی باعث تاثیرگذاری برنامه ها می شود

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ضرورت هم افزایی و همگرایی دانشگاه های استان در اجرای برنامه ها تصریح کرد: این هم افزایی سبب می شود که کیفیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی بالا رود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در اسفند ماه برنامه های کمی اجرا می شود، به انتخابات پیش رو در سال 96 اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها و انتخابات ریاست جمهوری باعث رونق یافتن برنامه های تشکل های دانشجویی در سطح دانشگاهها می شود، بنابراین باید در اینخصوص برنامه ریزی های لازم را از هم اکنون انجام دهیم  تا برنامه های فرهنگی اجتماعی با کیفیت بیشتری برگزار شود.

 

فنی اصل فضای انتخاباتی را یادآور شد و افزود: تشکل های دانشجویی نباید به صورت جناحی وارد شوند بلکه باید این تشکل ها برای آگاهی دهی به مردم و راه های انتخاب اصلح ورود پیدا کنند.

مرتضی ابراهیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی  نیز در این جلسه گفت: برنامه های فرهنگی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید به گونه ای باشد که نتوان در آن اعمال سلیقه کرد.

وی با بیان اینکه نگاه عمیق در سیستم آموزشی عالی ایران وجود ندارد، تصریح کرد: فرهنگ باید در کنار آموزش قرار بگیرد چرا که این دو مکمل و متمم هم هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید کیفیت برنامه های انتخاباتی را به خود دانشگاه ها واگذار کند، اظهار کرد: مسئولان استانی هم نباید در برنامه های انتخاباتی دانشگاه دخالت کنند و اجازه دهند دانشگاه و تشکل ها برنامه های خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/