کد خبر: 4000 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸

در نشست منتظران موعود(عج) مطرح شد؛

رژیم صهیونیستی امروز بطور کامل در انزوا قرار دارد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان در نشست منتظران موعود(عج) در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران هم اکنون رژیم صهیونیستی به صورت کامل در انزوا قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی امروز بطور کامل در انزوا قرار دارد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،مرتضی ابراهیمی رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل در نشست ماهانه پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان نشست منتظران موعود(عج) با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران هم اکنون رژیم صهیونیستی به صورت کامل در انزوا قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب ما بنیان گذار شکل جدیدی از تفکر در جهان است، گفت: ملاحظات فرهنگی و سیاسی اساس انقلاب اسلامی ایران را تشکیل می دهد.

ابراهیمی گفت: در جهان دو قطبی که معتقد بودند تصمیمات جهان یا در کرملین گرفته می شود یا در کاخ سفید، انقلاب اسلامی جدا از آنکه تکیه بر شعارهای بلوک غرب و شرق کند، با ارائه ایدئولوژی جدیدی پا به عرصه سیاست جهان گذاشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موضوع تو خالی بودن دموکراسی غرب را آشکار ساخت،خاطرنشان کرد:  انقلاب ما، اسلام را از داخل مساجد و خانه ها خارج و وارد زندگی اجتماعی جامعه کرد، که این  خود از دیگر برکات انقلاب اسلامی،در ایران است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سالهای نه چندان دور نظام های لیبرالیسم و مارکسیسم بدون هرگونه مانعی تا می توانستند به اسلام حمله کرده و آن را کوبیدند،اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی این دو قطبی به چالش کشیده شد،چونکه انقلاب اسلامی با حذف هرگونه عامل جدایی از جمله زبان، نژاد و دین، همه مردم کشور را متحد و ادبیات جدیدی به نام انسانیت را به ارمغان آورد. 

انتهای پیام/