کد خبر: 4035 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته در اردبیل

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور شرکت ها و واحدهایی از سراسر کشور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر شد.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته در اردبیل

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه میر محمد سید هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به لزوم توجه جامعه فنی و مهندسی به صنعت ساختمان اظهار کرد:  این نمایشگاه برای اولین بار توسط سازمان و در اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و توان مهندسی همزمان با فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز ملی مهندسی برگزار می شود.  

وی توجه به فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه استفاده از تولیدات داحلی را ضروری دانست و تاکید کرد: بر این باوریم معرفی، حمایت و خرید کالاهای داخلی و بومی باعث اشتغالزایی، افزایش تولید و درآمد ملی و نهایتا عمران، آبادانی را به همراه خواهد داشت که این همان مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همچنین با اشاره به لزوم همراهی و حمایت مردمی از صنایع و تولیدات داخلی گفت: باید اذعان کرد اگر کشورهای صنعتی به این درجه از توسعه در تولید محصول رسیده اند در سایه حمایت و اهتمام جدی مردم در استفاده از کالاهای داخلی بوده است.

سیدهاشمی مسئولیت تولیدکنندگان در کیفی سازی محصولات را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: الیته در این میان تولید کنندگان نیز باید در راستای جلب اعتماد عمومی با ارایه محصولات با کیفیت و در شان مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از تاریخ 3 لغایت 6 اسفندماه95 برای بازدید عموم دایر می باشد. 

 

انتهای پیام/