کد خبر: 4037 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

کشف 700 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ گذشته در اردبیل

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از کشف و ضبط 700 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته یکی از مرغ فروشی های استان در کشتارگاه مرغ اردبیل خبر داد.

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما، صادق صالحی امروز در نشست با فرماندار خلخال از کشف و ضبط 700 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ گذشته در یکی از کشتارگاه‌های مرغ در مرکز استان خبر داد.

به گفته وی این میزان گوشت مرغ فاسد برای بسته بندی مجدد با تاریخ مصرف جدید به کشتارگاه مرغ مرکز استان ارسال شده بود که توسط ماموران دامپزشکی کشف و ضبط و  صاحب گوشت مرغ فاسد برای پیگرد قانونی به دادگاه معرفی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از این پس فروشندگان مرغ در استان تنها مجاز به فروش مرغ بسته بندی بهداشتی با تاریخ مصرف مشخص هستند .

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از فروش گوشت مرغ فاسد به مردم، از این پس فروش گوشت مرغ خرد شده خارج از بسته بندی ممنوع است چرا که، این احتمال وجود دارد که فروشندگان بخواهند به بهانه خرد کردن مرغ و خارج کردن آن از داخل بسته بندی، گوشت های فاسد را به مردم عرضه کنند.

صالحی با هشدار به افرادی که در مناطق مسکونی اقدام به ایجاد مرغداری کرده اند و یا دست به کشتار غیر مجاز می زنند، گفت:  با متخلفان برخورد می شود.

طبق اعلام مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل فروش و عرضه هر گونه گوشت مرغ با عناوین ارگانیک و کشتار مرغ در خارج از کشتارگاه های صنعتی استان اردبیل ممنوع است.

انتهای پیام/