کد خبر: 4041 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

با حضور کاوه فرزانه؛

برگزیدگان مسابقه عکس دانشجویی تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه عکس دانشجویی با حضور کاوه فرزانه از اساتید برجسته کشوری در حوزه عکاسی مستند در سالن دفاع دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقه عکس دانشجویی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،عصر امروز مسابقه عکس دانشجویی با موضوع جوان، ورزش و انقلاب به مناسبت 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و با همکاری هیأت کوهنوردی اردبیل و پایگاه اطلاع رسانی ابصارخبر با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در ابتدای این مراسم به تبیین ارزش هنر از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت:ارزش هنر به ثبت وقایع و اتفاقات است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به مقایسه نگاه های هنرمندان در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: نگاه عکاس نگاه واقع بینانه است و این عکاس است که با نگاه خود، وقایع را به تصویر می کشد.

واحدیزاده به تأثیر کنش و واکنش رویدادها در ذهن مردم اشاره کرد و گفت:توسعه هنر در بین جوانان و دانشجویان باعث تغییر دیدگاه آنها به مسائل می شود و در واقع این هنر است که به دانشجویان تفکر کردن را می آموزد.

وی در پایان سخنان خود ضمن حمایت از فعالیت های هنری دانشجویان،از جوانان خواست در کنار تحصیل با فعالیت در عرصه های هنری و ورزشی به رشد و کمال خود بیش از پیش بپردازند.

سید محسن موسوی معاون اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم به تشریح نتایح نخستین مسابقه عکس دانشجویی اردبیل پرداخت و گفت: د ر این دوره از مسابقات 56 دانشجو با 168 اثر شرکت کرده بودند که پس از بررسی نهایی و صدور رأی داوران سیاوش تکلوی، سیمین حبیبی، پویا پاشایی پور هیر به ترتیب بعنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد:جهت تشویق دانشجویان شرکت کننده تعداد 9 نفر از دانشجویان نیز بعنوان صاحبان اثر قابل تقدیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/