کد خبر: 4059 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷

همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم برگزار می شود؛

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه خبرداد داد و گفت: این یادواره نهم اسفندماه با روایتگری عظیم ابراهیم پور در مسجد این دانشگاه برگزار می شود.

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه خبرداد و گفت: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با روایتگری عظیم ابراهیم پور از راوایان دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء شب سه شنبه مورخ 95/12/09 در مسجد این دانشگاه برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ملت دارند و همه وظیفه داریم که از آرمان ها و دستاوردهای شهدا به نحو شایسته پاسداری کنیم، گفت: همه باید تلاش کنیم تا اجرای برنامه هایی چون یادواره شهدا،شب خاطره و حتی راهیان نور ارزش ها و آرمان های شهدارا به نسل جدید منتقل  کنیم.

انتهای پیام/