کد خبر: 4080 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱

در کارگروه اقتصاد و گردشگری اتاق فکر استان مطرح شد؛

دانشگاه های مادر استان ها محور گفتگوهای اتاق فکر استانی هستند

شالچی در جلسه کارگروه اقتصاد و گردشگری اتاق فکر استان با بیان اینکه هدف اتاق فکر شکل گیری گفتگوهای عقلانی است، گفت: فعالیت در اتاق فکر باعث می شود تا شاهد سیاست گذاری های چالش برانگیز برای کشور نباشیم.

دانشگاه های مادر استان ها محور گفتگوهای اتاق فکر استانی هستند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، کارگروه اقتصاد و گردشگری اتاق فکر استان اردبیل با حضور مدیرکل دفتر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

شالچی مدیرکل دفتر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دراین نشست با بیان اینکه هدف اتاق فکر شکل گیری یک سری گفتگوهای عقلانی میان ذینفعان است، گفت: فعالیت در اتاق فکر باعث می شود تا شاهد سیاست گذاری های موردی که موجب ایجاد چالش برای کشور می شود، نباشیم.

وی با بیان اینکه بخش های قابل توجهی از نخبگان در بیرون از دولت و در بخش خصوصی وجود دارند، گفت: با توجه به این مهم بنا بر این شد که دانشگاه های مادر استان ها محور گفتگوهای اتاق های فکر استانی باشند.

شالچی تصریح کرد: نظر ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این شد که درب های دانشگاه ها برای نخبگان جامعه باز شود.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اتاق فکر گفتگوی میان جامعه، دولت و دانشگاه پیرامون مسائل توسعه در کارگروه های مختلف است، خاطرنشان کرد: گزارش های علمی و سیاستی از این جلسات استخراج می شوند و حضور نخبگان در چنین جلساتی سرمایه ای برای استان ها خواهد بود.

در ادامه اعضای کارگروه به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مرتبط با کارگروه پرداختند.

انتهای پیام/