کد خبر: 4138 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹

توسطانجمن های علمی دانشگاه محقق؛

مسابقه استانی «برنامه نویسی MCPC » در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

سومین دوره از مسابقات برنامه نویسی MCPC با حضور 20 تیم از دانشگاه های استان در ساختمان شیخ صفی الدین دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مسابقه استانی «برنامه نویسی MCPC » در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سومین دوره از مسابقات استانی برنامه نویسی MCPC توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی و با همکاری شرکت ایده پردازان آرتا با حضور 20 تیم از دانشگاه های استان به میزبانی دانشکده ریاضی در ساختمان شیخ صفی الدین دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حامد صباحی دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی هدف از برگزاری سومین دوره از مسابقات برنامه نویسی MCPC را ایجاد حس رقابت و ارتقای سطح علمی دانشجویان عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات به هر تیم 11 سوال در قالب برنامه های جاوا، C و ++ C داده شد تا در زمان تعیین شده بتوانند به آنها پاسخ درست بدهند.

دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی از اهدای جوایز نفیس به تیم های برتر خبرداد و گفت: علاوه بر اینکه تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب 6/000/000 - 4/500/000 - 3/000/000 ریال دریافت خواهند کرد، تیم اول نیز مجوز شرکت در مسابقات کشوری زا بدست خواهد آورد.

رامین نیلوفری از مسئولین شرکت ایده پردازان آرتا در حاشیه این جشنواره شناسایی تیم های دانشجویی برنامه نویس در استان را مهمترین هدف از اجرای این مسابقات عنوان کرد و گفت: با شناسایی و گردهم آوری استعداد های درخشان استان در آینده ای نزدیک می توانیم با تبدیل علم به ثروت نقش مؤثری در پویایی اقتصاد استان ایفا کنیم.

در پایان این دوره از مسابقات تیم run متشکل از محمد فیروزی،امیرحسین اسمعیلی و میثاق سیف بابلانی، تیم

juggernaut متشکل از سالار خیاط میرزا رسولی و هادی برزگر و تیم MSN متشکل از نگین مردای،حسین دوکوهی و محمد حجتی هر سه از دانشگاه محقق اردبیلی به مقام های برتر دست یافتند.

انتهای پیام/