کد خبر: 4189 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷

شهادت یک انقلابی بحرینی در زندان‌های آل‌خلیفه

«محمد سهوان»، جوان بحرینی که بر اثر اصابت ترکش‌های «گلوله‌های سربی» از ناحیه سر از مجروح شده بود، بدلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

شهادت یک انقلابی بحرینی در زندان‌های آل‌خلیفه

به گزارش ابصارخبر به نقل از الوفاق نوشت: شدت جراحات وارد شده در اثر اصابت ترکش‌های گلوله‌های سربی (که جزو سلاح‌های تحریم شده بین المللی است) و عدم ارائه درمان‌های مورد نیاز از سوی مسئولان زندان، عامل شهادت سهوان می‌باشد.

الوفاق اعلام کرد که خبر شهادت سهوان از سوی خانواده‌اش به اطلاع این جمعیت رسید. خانواده سهوان اعلام کرده بود که طی تماسی از سوی بیمارستان «السلمانیه» از آنها خواسته شد به بیمارستان مراجعه کنند که پس از مراجعه خبر شهادت «محمد» به آنها ابلاغ شد.

خانواده سهوان در واکنش به دریافت خبر شهادت فرزندانشان تصریح کردند که بارها و مکررا از مسئولان زندان خواسته بودند، امکان مداوای وی را فراهم کنند، اما تمام این درخواست‌ها رد شدند.

«حسین الدیهی»، جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق در این خصوص تاکید کرد که شهید سهوان و خانواده‌اش همانند دیگر خانواده‌های بحرینی از ظلم و استبداد رژیم حاکم رنج‌های بسیاری را متحمل شدند.

جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق خاطر نشان کرد، شهید سهوان از جمله فعالان و انقلابیون بحرینی است که دارای پیشینه‌ای قدیمی در مبارزه با استبداد و ظلم رژیم حاکم بر بحرین است و سرانجام در این راه جان خود را تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام/