کد خبر: 4296 ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی

دانش صلح‌آمیز هسته ای با همت بلند، شهادت و شهامت فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و با منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به رشد و شکوفایی خود رسید.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی آمده است: نامگذاری روز 20 فروردین به نام روز ملی فناوری هسته ای در شرایطی رقم خورد که عزم جدی استکبار جهانی و هم پیمانان آنان بر جلوگیری همه جانبه از دست یابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای شکل گرفته بود.

این بیانیه می افزاید: بیستم فروردین،تجلی‌گاه اقتدار و عظمت و بهت و حیرت جهانیان، روز تجلی خیزش عظیم علمی و نهضت نرم‌افزاری جوانان اندیشمند و توانمند ایران اسلامی است. بیستم فروردین روز اثبات توانایی‌های ذاتی و استعدادهای ناب دانشمندان جوان ایران زمین و نمادِ حرکتِ عظیمِ مردمی، در ملی کردن صنعت فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و تقویت روحیه‌ی خودباوری و اتکا به قدرت لایزال الهی در راه دست یابی به برترین قله‌های رفیع علم و تکنولوژی به ویژه در عرصه‌های صنعت فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و محقق شدن شعار «ما می‌توانیم» است.

این بیانیه مس افزاید: در ایران اسلامی دانش صلح‌آمیز هسته ای با همت بلند، شهادت و شهامت فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و با منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به رشد و شکوفایی خود رسید، به حدی که ابرقدرت های شرق و غرب احساس خطر کرده و با تهدید، تحریم، بهانه جویی، ایجاد جنگ روانی و شهادت دانشمندان جوان هسته ای  می خواستند به هر وسیله ی ممکن عرصه را بر کشور عزیزمان تنگ کنند، ولی با حضور فرزندان غیوری چون شهید دکتر مسعود علی محمدی، شهید دکتر مجید شهریاری، شهید دکتر مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی نژاد تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نقش بر آب شد. این روزها در حالی در آستانه روز ملی فناوری هسته ای که تداعی کننده عزت و اقتدار ملی و روز شکوفایی فناوری صلح آمیز هسته ای است قرار گرفته ایم که قبل از توافق هسته ای (برجام) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با صدور نامه و طرح شروط و خطوط قرمز روشنی با برنامه جامع اقدام مشترک موافقت فرمودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به نظر می رسد اجرای برجام در صورتی که موارد ۹ گانه نامه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که بارها اعلام فرمودند که ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم، به صورت دقیق رعایت شود مطمئناً در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود؛ اما کارشکنی ها و بدعهدی های طرف مقابل و به خصوص شیطان بزرگ، آمریکا تا به این لحظه حاصلی برای کشور و مردم نداشته است. مسئولین امر توجه داشته باشند دشمن همواره دشمن است و استکبار مستکبر است و هیچ گاه دست از زیاده خواهی‏ بر نخواهد داشت پس چشم به دوستی دشمن نداشته باشند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرمی در بیانیه خود اعلام داشت: دولت‏مردان توجه داشته باشند که تنها با ایستادگی می‏ توان عزت ایران اسلامی را حفظ کرد و با ساخت استحکام درونی نظام برقدرتش افزود و مسامحه و کوتاه آمدن حاصلی جز گستاخی و بی ‏ادبی دشمنان اسلام و انقلاب نخواهد داشت. در راه عزت و پیشرفت ایران اسلامی خون‏ها ریخته شده و سرمایه‏ های این ملت نیز هزینه شده است.
پس باید همواره هوشیاری و زیرکی خود را در راه پاسداری از آرمان‏های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفظ کرده و با توجه به منویات مقام عظمای ولایت و راهبردهای ایشان، گام به سوی سعادت ملت ایران برداشته شود. با توجه به اینکه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گذاری فرمودند امید است مسئولان در این سال به دانش هسته ای که توسط جوانان کشورمان بومی گشت، توجه ویژه ای داشته باشند و موانع پیشرفت آن را هر چه سریع تر فراهم نمایند.  


انتهای پیام/