کد خبر: 4321 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

در دانشگاه محقق افتتاح شد؛

نمایشگاه کتاب آذربایجان با بیش از 2000 عنوان کتاب

یازدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان با بیش از 2000 عنوان کتاب توسط کانون فرهنگی خطایی دانشگاه محقق اردبیلی در کتابخانه مرکزی این دانشگاه افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب آذربایجان با بیش از 2000 عنوان کتاب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب آذربایجان را با بیش از 2000 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف ادبی، هنری، فلسفی، روانشناسی، دینی، تاریخی، علوم اجتماعی با حضور رئیس دانشگاه محقق در ساختمان کتابخانه مرکزی  این دانشگاه افتتاح شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی روز به روز رشد چشمگیری دارد، گفت: توجه به فرهنگ در این دانشگاه جزو اولویت های اصلی مدنظر است.

وی با بیان اینکه فعالیت های دانشجویان در زمینه فرهنگی می تواند اثرگذاری فراوانی داشته باشد، افزود: تجربه نشان داده است که فعالیت های فرهنگی از کارهای کوچک آغاز شده و به نتایج بزرگی ختم می شوند.

صادقی با بیان اینکه هویت زبانی، قومی، ملی و دینی زیربنای ما را تشکیل می دهند، تصریح کرد: نباید در هیچ بخش از این هویت غفلت کنیم.

فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده است، افزود: در این نمایشگاه آثار بیش از 15 ناشر از شهرهای مختلف با تخفیف 10 الی 30 درصدی برای علاقمندان عرضه شده است.

ماجد مسئول برگزاری نمایشگاه از برگزاری برنامه های جنبی در این نمایشگاه خبرداد و گفت: نشست‌های فرهنگی، رونمایی از کتب جدید نویسندگان اردبیلی،نمایشنامه خوانی و اجرای مسابقات مختلف از جمله برنامه های مد نظر در حاشیه این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان از از امروز تا چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 18 عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/