پربازدیدترین ها

کد خبر: 4371 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷

"محمد خانزاده" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز شد

"محمد خانزاده" عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد بعنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز منصوب شد.

"محمد خانزاده" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از ارس تبار ،ظهر امروز  با حضور بخشدار اصلاندوز،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد،روسای  آموزش و پرورش ،جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای اصلاندوز،فرماندهان انتظامی و مرزبانی و کارکنان دانشگاهها، آیین معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم دانشگاه ازاد اسلامی در سطح کشور گفت:دانشگاه ازاد اسلامی واحد پارس آباد نیز همواره در حال توسعه و پیشرفت بوده و است و به تدریج یک سری رشته ها به لحاظ کیفی و کمی توسعه و افزایش یافته است.

وی با اشاره به پتانسیل عطیم بخش اصلاندوز و اینکه این بخش بزرگترین بخش در سطح استان به شمار می رود، افزایش جمعیت در سرشماری اخیر را نشان از بکارگیری پتانسیل های بالای بخش دانست و خاطر نشان کرد:با توجه به ظرفیت منطقه و جمعیت 32 هزار و 500 نفری بخش لازم است رشته های مختلف در این دانشگاه ایجاد شود.تا علاوه بر بخش اصلاندوز برخی از شهرستان های مجاور استان آذربایجان شرقی هم استفاده کنند.

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه تاکنون این مرکز بوسیله تلاش کارکنان پابرجا مانده است از رییس دانشگاه ازاد اسلامی پارس آباد خواست در مورد تعیین تکلیف زمین و ساختمان دانشگاه اصلاندوز اهتمام ویژه ای داشته باشد تا شاهد شکوفایی و رشد این دانشگاه باشیم.

مینایی با تبریک انتخاب محمد خانزاده به سمت ریاست دانشگاه ازاد اسلامی مرکز اصلاندوز برای وی آرزوی توفیق مسئلت کرد و تعامل و همکاری بین ادارات و دانشگاه را لازم و ضروری دانست.

اکبر جعفری شاعرلر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد مغان دومین دانشگاه بزرگ در استان اردبیل محسوب می شود افزود:از 428 مرکز و واحد در کشور دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد رتبه 74 را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ علمی این دانشگاه از دانشگاههای کشورهای همسایه از جایگاه خوبی برخوردار است گفت:به همت اساتید علمی، تلاش کارکنان و اعضای هیات علمی تاکنون 15 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته دکترا در دانشگاه آزاد واحد پارس اباد دایر شده است.

جعفری اظهار امیدواری کرد که در آینده رشته های پزشکی پرستاری و مامایی در این دانشگاه دایر خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد با بیان اینکه شهر اصلاندوز با توجه به انبوه جمعیت،تزانزیتی بودن،آب و خاک مناسب و نیروی کار آمد از پتانسیل بالایی برخوردار است افزود:با کمک و مساعدت مسئولان ان شاءالله بتوانیم برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز ساختمانی مجهز احداث کنیم.

جعفری نیز با تبریک و آرزوی موفقیت برای خانزاده بعنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز خاطر نشان کرد:امیدواریم با تعامل و همکاری بین مسئولان بخش و ریاست دانشگاه ،نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شده و شاهد توسعه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز باشیم.

خانزاده رییس جدید دانشگاه آزاد اصلاندوز هم انتخاب خود را بعنوان رییس این دانشگاه مایه فخر و مباهات دانست و گفت:با یاری و همکاری کارکنان دانشگاه و مسئولان شهر مشکلات و مسایل این دانشگاه را پیگیری خواهم کرد.

وی نبود زمین  و ساختمان مناسب برای دانشگاه را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرد و گفت:با توجه به پتانسیل عظیم منطقه اصلاندوز ظرفیت افزایش رشته های تحصیلی در این دانشگاه هست و تلاش می کنیم این دانشگاه ار جایگاه مرکز به واحد مستقل ارتقا یابد.

در پایان یوسفی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد حکم انتصاب محمد خانزاده را بعنوان رییس جدید مرکز اصلاندوز قرائت کرده و بخشدار اصلاندوز نیز حکم ریاست این دانشگاه را به وی تقدیم کرد.

"محمد خانزاده"بومی منطقه اصلاندوز،دارای دکترای مدیریت صنعتی،عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد پارس آباد و معاون سابق اداری و مالی این دانشگاه بود.

انتهای پیام/