کد خبر: 4395 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

آزمون ورودی دوره های خط امام استان، نیمه اول اردیبهشت برگزار می شود

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان از آغاز ثبت نام دوره های خط امام ویژه دانشجویان استان خبرداد و گفت: آزمون ورودی این دوره ها پانزدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی دوره های خط امام استان، نیمه اول اردیبهشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ایرج صحرایی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان از اغاز ثبت نام دوره اموزشی خط امام(ره)؛ آغاز ثبت نام دوره تربیتی تشکیلاتی "شهید چمران" ، دوره مبانی اندیشه اسلامی "طرح ولایت" کشوری و "خط امام استانی" خبرداد و گفت: دانشجویان علاقمند جهت ثبتت نام در این دوره ها و شرکت در آزمون ورودی می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی از برگزاری آزمون اولیه و گزینش دانشجویان ثبت نامی جهت شرکت در دوره های آموزشی فوق خبرداد و گفت: آزمون اولیه  پانزده اردیبهشت ماه بصورت همزمان در یکی از دانشگاه های شهرستان های استان  برگزار خواهد شد.

صحرایی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امام خمینی(ره)، آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(ع) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه های دشمنان نظام و آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی از اهداف دوره راهبردی خط امام(ره) برشمرد و افزود: در این دوره مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی ارائه می شود.

وی بصیرت‌افزایی ، عمق‌بخشی به فعالیت‌های دانشجویان بسیجی و تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها از دیگر اهداف دوره های خط امام عنوان کرد و گفت:  در این دوره با استفاده از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه تلاش می‌کنیم تا دانشجویان ضمن آشنا شدن با بینش و روش راهبردی انقلاب اسلامی، برای نقش‌آفرینی در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده شوند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به برگزاری اردوی راهیان نور شمالغرب نیز اشاره کرد و گفت: مراسم اختتامیه دوره خط امام استان همچون سال گذشته با حضور دانشپذیران دوره آموزشی خط امام در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور (استان آذربایجان غربی) برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد، دانشجویان علاقمند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و دانلود منبع آزمون می توانند به کانال تلگرامی طرح ولایت به نشانی https://t.me/tarhvelayat_ardabil مراجعه کنند.

 

دانلود منبع آزمون دوره های خط امام بسیج دانشجویی استان اردبیل 

انتهای پیام/