کد خبر: 4396 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل؛

شورای نگهبان،حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور بیانیه ضمن اعلام حمایت از آرای شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام داشتند، اعضای شورای نگهبان پرچمداران راستین دفاع از ارزش های نظام اسلامی و حافظان واقعی انقلاب هستند.

شورای نگهبان،حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ضمن اعلام حمایت از آرای شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام داشتند، اعضای شورای نگهبان پرچمداران راستین دفاع از ارزش های نظام اسلامی و حافظان واقعی انقلاب هستند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: انتخابات در هر نظام مردم‌ سالار تجلی‌گاه اعمال و اراده مردم و نهادینه شدن مشارکت سیاسی در تمام سطوح حاکمیت است. آنچه می‌تواند مشارکت سیاسی واقعی را رقم زند و انتخاباتی فراتر از رقابت‌های سطحی به دنبال داشته باشد، تکیه بر آگاهی عمومی است. جمهوری اسلامی طی ۳8 سال گذشته همواره بر حضور آگاهانه، مسئولانه و آزادی همه سلایق در تمام صحنه‌های سرنوشت‌ ساز کشور به ویژه انتخابات به عنوان روشن‌ترین مظهر مردم‌سالاری دینی تأکید داشته و همگان را به حضور فعال در عرصه انتخابات فرا خوانده است.

این بیانیه می افزاید: انتخابات یکی از بزرگترین جایگاه هایی است که همواره سرنوشت و آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران را مشخص می نماید و حساسیت و دقت در هر دوره انتخابات، از لازمه های برگزاری آن در جامعه است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان این نکته که در فضای انتخابات ناظران، مجریان، کاندیداها و رای دهندگان، هر کدام وظیفه جداگانه ای بر عهده دارند، افزود: در این بین وظیفه کسانی که ناظر بر روند انتخابات و بررسی شرایط صلاحیت کاندیداها هستند  سنگین تر است، چرا که این افراد باید حافظ امانت و اعتماد و  آراء مردمی به عنوان حق الناس باشند.

این بیانیه می افزاید: همان طور که مردم ایران همواره ثابت کرده اند تا پای جان برای رشد و پیشرفت این کشور خواهند ایستاد اکنون نوبت آن است که شورای نگهبان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به دقت و عدالت ورود پیدا کرده و مقتدرانه در برابر افراد مخل امنیت و عناصر فتنه که می خواهند حق الناس را پایمال کنند ، بایستد و نگذارد تا این افراد بار دیگر آراء مردم را زیر سوال برده و نظام را با تهمت های واهی خدشه دار کند؛ چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رگ غیرت این مردم است که به خاطر اقتدار و عزت آن، خون شهیدان بسیاری ریخته شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در بیانیه خود به نقشه ها و توطئه های دشمنان در انتخابات گذشته نیز اشاره  و می افزاید؛ قدر مسلم  زمانی که دشمنان نظام مانند همه انتخابات گذشته، پیش از انتخابات تبلیغات تخریبی خود را شروع کرده و با برنامه ریزی گسترده به دنبال دلسرد نمودن مردم و ایجاد یاس در فضای انتخاباتی می‌باشند، حمایت همگان از تصمیمات این شورا امر ضروری بوده تا فضای انتخاباتی با وجود شور مناسب و حضور گسترده مردم، در فضایی معقول و قانونمند به نتیجه‌ای ارزشمند در راستای افزایش عزت و کارآمدی جمهوری اسلامی ختم شود و توطئه دشمنان نقش بر آب گردد.

تشکل های دانشجویی داشگاه پیام نور اردبیل در بیانیه خود از اعضای شورای نگهبان بعنوان پرچمداران و حافظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و  انقلاب نام برده  و افزودند: از شورای نگهبان درخواست داریم در این برهه حساس انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به وظیفه خطیر خود در سالی که توسط رهبر ساکنین فتنه و سردمداران و هواداران جریان انحرافی و کسانی که دشمنان و رسانه‌های بیگانه به برجسته نمودن آنان نظر دارد، ذره‌ای کوتاه نیامده و به وظیفه دینی، معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال نامیده شد، بیش از هر زمان دیگر محکم، مقتدر، و قاطع به مر قانون عمل و نسبت به کسانی که صلاحیت آنان برای تصدی پست ریاست جمهوری احراز نمی‌گردد، به خصوص فتنه‌گران و هم‌پیمانان آنان و انقلابی و وجدانی خود عمل فرمایید.ان‌شاءالله عنایات امام عصر (عج) شامل حال آن اعضای محترم خواهد بود وملت قدرشناس ایران بیش از پیش در راستای این وظیفه الهی از شما حمایت خواهند کرد.

این بیانیه به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منشر شده است.

انتهای پیام/