کد خبر: 4437 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶

با کسب حداکثر آراء؛

بهزاد زارع، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق شد

بهزاد زارع با کسب حداکثر آراء برای دومین سال پیاپی بعنوان دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق انتخاب شد.

بهزاد زارع، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق شد

به گزارش خبرنگار ابصار، بعد از ظهر امروز انتخابات دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اعضای کانون در خانه فرهنگ این دانشگاه برگزار شد.

بهزاد زارع دانشجوی کارشناسی رشته کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی با کسب حداکثر آراء برای دومین سال پیاپی بعنوان دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انتخابات بهانه ای برای حفظ ساختار ، تشکیلات و چارچوب یک مجموعه است به تشریح اهداف برگزاری انتخابات کانون پرداخت.

زارع در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر انقلاب در خصوص قرآن کریم پرداخت و گفت: سیاست های کلی کانون قرآن دانشگاه در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها و برطرف کردن دغدغه های ایشان در اینخصوص است تا دانشگاه از تهاجم فرهنگی ضد قرآنی در امان باشد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی به برنامه های به اجرا درآمده کانون در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کلاسهای آموزشی، اکران فیلم ، نشریات دانشجویی ، محفل انس با قرآن، اردوهای تفریحی از جمله برنامه های به اجرا درآمده در سال گذشته بود.

وی از گسترش فعالیت های قرآنی در سالجاری خبرداد و گفت: دعوت از قاری های بین المللی در سطح دانشگاه و راه اندازی اتحادیه مستقل برای کلیه کانونهای قرآن در سطح کشور از جمله برنامه های پیش روی کانون قرآن و عترت در دانشگاه است.

انتهای پیام/