کد خبر: 4457 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹

توسط انجمن علمی روانشناسی؛

همایش روز روانشناسی در دانشگاه محقق برگزار شد

همایش روز روانشناسی توسط انجمن علمی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

 همایش روز روانشناسی در دانشگاه محقق برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همایش روز روانشناسی با حضور پرشور دانشجویان و اساتید رشته های روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانستن مبانی روانشناسی برای مدیران لازم است، تصریح کرد: این مساله سبب می شود که مدیران رفتار و گفتار پرسنل خود را تجزیه و تحلیل کنند.

وی افزود: به انجمن علمی روانشناسی توصیه میکنم که دوره های کوتاه مدت روانشناسی را برای خود و دیگر دانشجویان و حتی مسئولان و پرسنل دانشگاه برگزار کنند.

صادقی با بیان اینکه وظیفه ما دادن آگاهی و آموزش های لازم است، اظهار کرد: نباید اطلاعاتی که می تواند گره گشای مشکلات باشد را مخفی کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه در ماه های آتی تحولاتی خواهد داشت، گفت: ساختمان جدید کتابخانه تیر ماه افتتاح می شود و در مورد زیباسازی دانشگاه هم اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی تشریح کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ایم که در سه سال اخیر امنیت روانی را در دانشگاه ایجاد کنیم و فکر می کنم تا حدودی در این مورد هم موفق بوده ایم.

سجاد بشرپور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه روانشناسی صرفا یک رشته علمی نیست، تصریح کرد: این رشته مهارت نیز محسوب می شود و دانشجویان باید مهارت های لازم را برای روانشناس شدن یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه روانشناسی یکی از سخت ترین رشته ها است، افزود: برای اینکه در روانشناسی موفق باشیم باید مهارت های لازم را کسب کرد.

بشرپور با بیان اینکه روانشناسی مثل دیگر رشته ها نیست که در محل کار اندوخته های دوره کارشناسی به درد فارغ التحصیل نخورد، ادامه داد: مهارت های دوره کارشناسی رشته روانشناسی در محیط کاری باید مورد استفاده قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/