پربازدیدترین ها

کد خبر: 4465 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱

حجت الاسلام پناهیان:امروز عبیدالله صفتانی می خواهند رای مردم را با ترس از جنگ بدست بیاورند

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به این که انقلابی گری یعنی یک مدیریت عقلانی و یک رفتار پر تلاش بیان داشت: در طول سال های اخیر نمی توانستیم معنای انقلابی گری را به خوبی تفهیم کنیم ولی امروز بهترین فرصت پیش آمده که انقلابی گری را تفهیم و تفسیر کنیم.

حجت الاسلام پناهیان:امروز عبیدالله صفتانی می خواهند رای مردم را با ترس از جنگ بدست بیاورند

به گزارش ابصارخبر به نقل از انقلاب نیوز؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مسائل سیاسی در جمع کثیری ازطلاب قم در مدرسه معصومیه اظهار داشت: اساسا مسائل سیاسی مهم تر از تکالیف دیگر ما است. امیر المومنین با مشاهده افرادی که نماز مستحبی را به جماعت می خوانند مخالفت کردند ولی مردم قبول نکردند و امام در مواجه با این افراد سعه صدر نشان دادند ولی برای تعیین و مواخذه یک استاندار به شدت برخورد می کردند.

پناهیان گفت: اگر کسی بگوئید انتخابات به من ربطی ندارد کار نا صوابی کرده و مطمئنا انتخابات یک تکلیف است. طلاب وقتی مهمترین وظیفه خود  که اشاعه این امر مهم باشد را انجام ندهند چگونه می خواهند به مردم بفهمانند که انتخابات یک تکلیف است. مگر ما چند انتخاب  و انتخابات داریم.

 

انتخابات ما واقعی است و انتخابات دشمن دروغ 

 وی افزود: انتخابات به فرموده رهبری یک جشن است و در این انتخابات و انتخابات گذشته ایران حقانیت خود را به رخ دشمنان کشیده است.همه دشمنان در انتخابات آتی می خواهند دخالت کنند چون آنها هم میدانند که انتخابات ما واقعی است و انتخابات آنها دروغ است.

 

 

در انتخابات آتی معنای واقعی انقلابی گری تفهیم می شود

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به این که انقلابی گری یعنی یک مدیریت عقلانی و یک رفتار پر تلاش بیان داشت: در طول سال های اخیر نمی توانستیم معنای انقلابی گری را به خوبی تفهیم کنیم ولی امروز بهترین فرصت پیش آمده که انقلابی گری را تفهیم و  تفسیر کنیم. در مقابل  انقلابی گری "نمی توانیم و نمی شود" است که معنا پیدا می کند.

 

وی اضهار داشت: الان وقت آن شده که درباره سخن حضرت زهرا  سلام الله علیه در وصف علی بن ابی طالب علیه السلام  که به صورت چهره به چهره انجام میشد صحبت شود تا معنای دقیق انقلابی گری گفته شود.

 

حوزه علمیه باید در زمان حاشیه نشینی مردم قیام کند نه برای اکران یک فیلم

 

این خطیب توانا با  انتقاد از عملکرد تک سوی حوزه علمیه تاکید کرد: ما نباید به خاطر پخش نشدن یا شدن یک فیلم قیام کنیم بلکه حوزه باید در زمان حاشیه نشینی مردم قیام کند و معترض شود. باید وقتی محرومیت زیاد شد حوزه قیام کند و در این انتخابات است که ما می توانیم انقلاب و انقلابی را معرفی کنیم که مردم شدیدا در مضیقه هستند.

 

فرصت هایی که این دولت از دست داد بی سابقه است

 

وی در ادامه به  عملکرد دولت اشاره کرد و گفت: فرصت هایی که این دولت از دست داد تکرار نشدنی است و مسئولین این دولت باید پاسخگو باشند، در این انتخابات اصلاح معیشت بیشتر نمود پیدا کرده است.

 

قرائنی وجود دارد که می خواند نظام را مجبور به تسلیم کنند

 

وی همچنین افزود: کسی که به امام رضا توهین کرد برای تشویش اذهان و منحرف کردن افکار عمومی از بحث معیشت است که از تریبون استفاده کرده است تا سر ما و مردم  را گرم کند. دلایل و قرائنی وجود دارد که می خواهند کشور را آرام آرام به یک گوشه ای هدایت کنند تا تسلیم بشود بهترین راه برای کشور و نظام و ما جام زهر را بنوشیم.

 

ضرورتی ندارد که دو کاندیدای انقلابی با هم ائتلاف کنند

 

پناهیان گفت: برای تحقق موضوع بهتر شدن معیشت ما دو کاندیدا داریم که هر دو دغدغه آن را دارند، باید هردو راه خود را بروند و این درست نیست که بحث های انحرافی مطرح شود که باید هر دو ائتلاف کنند.

 

وی گفت: ممکن است تا آخر هم ضرورت نداشته باشد که یکی به نفع دیگری کنار بکشد. دو نوع استعداد و دو مرام نامه وجود دارد که هر دو انقلابی هستند و مسئله اتحاد یک مسئله فردی است.

 

هدف ما برداشتن دولت فعلی است

 

وی تاکید کرد: هدف اولیه تغیر مسیر در جهت برداشتن دولت فعلی است. شاید اگر ائتلاف نشود همین دو کاندیدا در دوره دوم  به هم برسند. چون این دولت پاسخی برای بی تدبیری ندارد و چه بسا زبانشان هم کوتاه است. موضوع هم افزایی موضوعی است که باید سه هفته آینده درباره آن حرف زد.

 

پناهیان در ادمه به تمجید از حجت السلام رئیسی پرداخت و بیان داشت: با اطلاعی که پیدا کردم آقای رئیسی در سازمان بازرسی ده سال با تمام وزارتخانه ها ارتباط داشتند. با نمایشگاهی که برای عملکرد ایشان برگزار شده می توان به این نتیجه رسید که با مشکلات جاری وزارتخانه ها آشنا است.

 

رئیس جمهور حتما نباید کار اجرایی کرده باشد

 

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور حتما نباید کار اجرایی کرده باشد تصریح کرد: چه بسا رئیس دولت یازدهم کار اجرایی نداشته است. امتیاز دیگر ایشان آشنایی به لانه های فساد است و خود ایشان گفتند که رئیس جمهور باید مدعی باشد تا فساد ریشه کن شود.

 

وی گفت: اشراف ایشان به مسائل کاملا گواه این است که در ده سال مدیریت ایشان نتیجه خوبی داشته است. ایشان مورد وفاق ترین فرد از نظر نخبگان برای همکاری برای اداره کشور در تمام زمینه ها است.

 

رئیسی مثل بعضی از مسئولین بی اخلاقی بلد نیست

 

پناهیات ادمه داد: اخلاقی بودن ایشان امتیاز بعدی است که زبان تند و بی ادبی ندارند و به زبان ساده بد اخلاقی در وجود ایشان نیست. باید کسی در راس کار بیاید که دو قطبی اصلاح طلب  و اصولگرا را از بین ببرد و شخصیت ایشان دارای این ویژگی است. باید از دو قطبی های کاذب و زننده فاصله بگیریم.

 

وی افزود: ایشان علیرغم حضور در قوه قضاییه در بحث فرهنگی آستان قدس هم تصمیم های انقلابی داشته اند .حجت السلام رئیسی با فرهنگ آشنا است، من ترجیح می دهم رئیس جمهورم یک فرد با فرهنگ باشد تا یک فرد امنیتی. 

 

روحانی تمام وزرا را امنیتی انتخاب می کند الا وزیر اطلاعات!

 

پناهیان در ادامه  با کنایه به حسن روحانی گفت: امروز شاهد آن هستیم که این دولت تمام وزرا را امنیتی انتخاب می کند به غیر از وزیر اطلاعات آیا این خنده دار نیست؟!

پناهیان در بخش پایانی اظهار داشت: رئیسی با محرومیت آشناست چون وقتی خانه های مصادره شده به ایشان تعارف کردند با پاسخ صریح ایشان مواجه شدند که ما برای این نیامدیم که جایگزین طاغوتیان شویم. امروز هم سلامت ایشان برای همه عیان است که چطور و چگونه زندگی می کنند. ولایت مداری هم امتیاز دیگر ایشان است. 

 

عبیدالله صفتانی می خواهند رای مردم را با ترس از جنگ بخرند

 

پناهیان درپایان با انتقاد شدید اظهار داشت: ما چرا باید مسئولانی داشته باشیم که با نیش و کنایه با حضرت آقا صحبت کنند؟ من نمی دانم چرا بعضی ها می خواهند نقش عبیدالله را در تعزیه امروز بازی کنند که مردم را از ترس لشکر یزید ترساندند و  به پای منبر کشیدند؟ امروز مسئولین ما مردم را از احتمال حمله امریکا به ایران می ترسانند و می گویند که به ما رای بدهید تا سایه جنگ از سر شما برداشته شود. رهبری قاطعانه پاسخ دادند که سایه جنگ را حضور مردم رفع کرد نه برخی مسئولان.

انتهای پیام/