کد خبر: 4488 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵

کارشناس مسائل سیاسی؛

افرادی که در مسائل کشور مشارکت نداشته باشد موجب ایجاد شکاف در جامعه می شوند

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه ایمان و بصیرت، انسان را زنده نگه داشته است، گفت: افرادی که در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور مشارکت نداشته باشد موجب ایجاد شکاف در کشور شده و حق اعتراض و دخالت در امورات کشوری را ندارد چرا که چنین افرادی احساس مسئولیت به خود و کشور ندارد.

افرادی که در مسائل کشور مشارکت نداشته باشد موجب ایجاد شکاف در جامعه می شوند

به گزارش ابصار خبر به نقل از سفیرمشکین، رضا قاسمیان تحلیلگر مسائل سیاسی در جمع دانشجویان و در نشست روشنگری بسیج دانشجویی که در محل دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر برگزار شده بود با اشاره به اهمیت شکاف اجتماعی در جامعه گفت: قطعاً در هر کشوری موشک موجب ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه می‌شود اما در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت شد که در جمهوری اسلامی ایران موشک موجب اتحاد بین ملت می‌شود لذا دشمن جنگ سخت را کنار گذاشته است.

وی افزود: ایمان و بصیرت انسان را زنده نگه داشته است و روز قدس و حضور پرشور در انتخابات آتی یکی از مانورهای سیاسی کشور برای زنده ماندن است لذا افرادی که در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور مشارکت نداشته باشد موجب ایجاد شکاف در کشور شده و حق اعتراض و دخالت در امورات کشوری را ندارد چرا که چنین افرادی احساس مسئولیت به خود و کشور ندارد.

وی خاطرنشان کرد:  شخصیت پرستی خسارت جبران ناپذیری به کشور وارد کرده است اما در صورتی که با عقل و منطق در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و موفقیت به دنبال خواهد داشت.

قاسمیان با بیان اینکه در انتخابات آتی 6 روش و تفکر وجود دارد که مردم باید به یکی از این تفکرات و روش‌ها رأی دهند و کشور را برای 4 سال بیمه کنند و در صورتی که دولت غیر انقلابی روی کار آید دشمن به راحتی می‌تواند بر این کشور تسلط داشته باشد اما با دولت انقلابی قادر خواهیم بود با اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی این کشور را از وابستگی خارج کرده و در مسیر صحیح هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته ایران برای درمان بیماران نیازمند اورانیم غنی شده 20 بود که گروهی خواستار التماس و وارد کردن اورانیم از خارج بودند اما در مقابل گروهی اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران دانشمندانی دارد که به راحتی و با اقتدار می‌تواند این اورانیم را تولید کند و در کمتر از یک سال اورانیم 20 درصد غنی شده در کشور تولید شد و دوشمن در مقابل این کشور به زانو افتاد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای علومی است که جریان ما نمی‌توانیم مانع گسترش و پیشرفت شده است و در مقابل جریان ما می‌توانیم ایستادگی کرده چرا که این جریان توان تولید پیشرفته ترین موشک‌هاست و به راحتی می‌تواند هواپیما تولید کرده و این کشور را بی نیاز کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اعتماد به غرب موجب بدبختی ملت ایران خواهد شد لذا کشور تنها در سایه استقلاب طلبی و توجه به اقتصاد مقاومتی می‌تواند پیشرفت داشته باشد اما آمریکا در این کشور بیشتر به دنبال دولت غیر انقلابی است تا بر این کشور تسلط داشته باشد.

 

انتهای پیام