کد خبر: 4549 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳

قاضی پور در جمع دانشجویان اردبیل؛

دولت در ماجرای معدن کم کاری کرد/ ریاست جمهوری کردن، کار هر کسی نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان اردبیلی به تشریح عملکرد دولت فعلی پرداخت و گفت: دولت در ماجرای ریزش معدن و جان باختن کارگران کوتاهی کرد.

دولت در ماجرای معدن کم کاری کرد/ ریاست جمهوری کردن، کار هر کسی نیست

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی با موضوع انتخاب اصلح که توسط جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد به تشریح عملکرد دولت فعلی پرداخت و گفت: دولت در ماجرای ریزش معدن و جان باختن کارگران کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه حداقل ترین کار دولت جهت همدلی با بازماندگان حادثه اعلام عزای عمومی بود گفت: در این ماجرا وزیر تعاون و صنعت هردو باید استعفا می دادند.

قاضی پور در ادامه سخنان خود عملکرد وزارت بهداشت را مورد انتقاد قرار داد و گفت: پیشگیری از ابتلا به امراض واجب تر از درمان بیماری ها است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه داروهای وارداتی که در داخل کشور توان تولید آن وجود دارد جای شگفتی است، گفت: چرا وزارت بهداشت در قضیه ناصرخسرو بصورت جدی وارد عمل نمی شود تا ریشه بازار سیاه داروها و داروهای تقلبی را در پایتخت بخشکاند.

وی با بیان اینکه خون شهدا خط قرمز ما است، کار بزرگ شهدای مدافع حرم را ستود و از دولتمردان خواست تا با الگوگیری از شهدای مدافع حرم کشور را در داخل از وجود طمع کاران محافظت کنند.

قاضی پور بسیج 20 میلیونی را پشتوانه نظام و رهبری عنوان کرد و گفت: نوکری به ولایت فقیه افتخار است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد, گفت: هیچ دلیلی برای اینکه دولتی ناکارآمد 8 سال حکومت کند وجود ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور شدن اسان است، تصریح کرد: ریاست جمهوری کردن کار هر کسی نیست.

وی افزود مردم باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که شاه مهره باشد.

قاضی پور با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص ابلاغ نکردن برنامه ششم، تأکید کرد: در دنیای کنونی قانون هرچه باشد از بی قانونی بهتر است.

نماینده مردم ارومیه در پایان سخنان خود وظیفه مجلس را در شفاف سازی قانون و عملیاتی کردن آن عنوان کرد و گفت: مملکت زمانی سالم می شود که مجلس ناظر خوبی باشد

وی اولین اولیت کاری دانشجویان را فراهم کردن زمینه های حضور حداکثری در جامعه عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های آراء باعث خنثی شدن هزاران توطئه ضد انقلاب می شود.

انتهای پیام/