کد خبر: 4582 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل در خصوص شرکت در انتخابات؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است

در بیانیه بسیج دانشجویی آمده است: در شرایط حساس کنونی که دشمن از کوچکترین فرصت برای تحقق بخشیدن به نقشه های شوم خود استفاده می کند، حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزدهای صالح، مومن و انقلابی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در آستانه ی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستابا صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد مردم جهت حضوری پرشور و دشمن شکن از مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی خواست با با کسب بصیرت آرای خود را صندوق ها بیاندازند.

در این بیانیه آمده است: از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با درایت امام خمینی (ره) مردم اجازه یافتند تا با شرکت در انتخابات ،نقش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را در اداره ی جامعه اسلامی به بهترین شکل ممکن ایفا نمایند. بدون شک انتخابات یک فرصت کم نظیر و وحدت آفرین و زمینه ی اتصال افکار مردم به بدنه ی انقلاب اسلامی است. در حالی که در بسیاری از کشورهای غربی که مدعی آزادی و دموکراسی حقیقی هستند میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار پایین بوده اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد برگزاری بیشترین انتخابات با مشارکت بالای مردم در کشور بوده ایم و باید بیش از پیش شکرگزار این نعمت ارزشمند باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل ضمن دعوت از آحاد ملت جهت حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه و انتخاب کاندیدای اصلح ، موارد ذیل را خاطر نشان می سازد:

1- در شرایط حساس کنونی که دشمن از کوچکترین فرصت برای تحقق بخشیدن به نقشه های شوم خود نظیر دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات و فرمایشی جلوه دادن آن استفاده می کند و از آنجایی که امام خمینی (ره) مسامحه درباره ی حضور در انتخابات را گناهی در رأس گناهان کبیره دانسته اند، حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزدهای صالح، مومن و انقلابی ، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

2- در آستانه ی برگزاری انتخابات، کاندیداهای محترم ضمن پرهیز از تخریب و اهانت به رقبا و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، اجازه ی سوء استفاده و بهره برداری های مغرضانه را به دشمن ندهند.

3- احزاب و گروه های مختلف سیاسی در حمایت از کاندیداهای مورد نظر خود، به بیان واقعیت ها پرداخته و از سیاه نمایی و تخریب جریان های رقیب به شدت احتراز نمایند.

4- از آنجایی که دشمن برای نیل به اهداف خود، نفوذ در ارکان و نخبگان ملت را به طور جدی دنبال می کند ، انتخاب کاندیدایی ولایت پذیر و سازش ناپذیر که ضمن شناخت راه های نفوذ دشمن، با قاطعیت به مقابله با آن بپردازد ضروری است.

5- ویژگی های کاندیداهای اصلح از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نظیر: تعهد به اسلام ناب محمدی، مومن به اهدف و ارزش های انقلاب، نفروختن کشور به دشمن، زیرپانگذاشتن مصالح کشور، نداشتن نرمش در مقابل قدرت های غربی، حمایت از اقشار مستضعف و آسیب پذیر، تلاش برای تثبیت مواضع عزت آفرین و... مورد توجه رأی دهندگان قرار گیرد.

6- پس از اعلام نتایج، نامزدهای محترم باید  ضمن پذیرش و تمکین به نتایج و عدم تشویش افکار عمومی و حرکت در مسیر قانون به رسالت اصلی خویش در این زمینه عمل نمایند.

امضاء کنندگان بیانیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل      

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل    

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر     

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س)

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل                         

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین                        

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

انتهای پیام/