کد خبر: 4593 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸

بیانیه هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق در خصوص انتخابات

در بیانیه هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق ضمن دعوت پرشور مردم جهت شرکت در انتخابات آمده است: امروز هرکسی، بنا بر تشخیص عقلانی خود عمل کند، تا فردای قیامت در برابر عادل مطلق، حجتی مقبول بیاورد.

 بیانیه هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق در خصوص انتخابات

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای آحاد مردم بخصوص دانشجویان را به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: موسم انتخاب فرا رسیده و خداوند باری تعالی فرصت یاری دینش را که امروز یاری انقلابمان و میهن عزیزمان است را به دست ما داده است. امروز نصرت دین خدا به دست ماست و سرنوشت فرزندانمان نیز به دست خودمان رقم می خورد.

امروز شاهد آنیم، که بعد از ۱۴۰۰ سال، حکومتی توانسته به جوشش درونی اش به پا خیزد و عَلَم اسلام و آرمان های آن را به دوش کشد تا زمینه ساز ظهور یگانه موعود تمامی ادیان گردد.

باری سنگین و رسالت، رسالتی عظیم است که این منت متوجه ما گشته و رای ما نه تنها سرنوشت ایران عزیز و جهان اسلام، بلکه آینده ی جهانیان را تعیین می کند. پس بی تفاوتی، معنایی ندارد!

باگذشت کم تر از چهل سال عمر انقلاب، با تمام عناد ورزی ها و توطئه های خارجی و داخلی از جنگ و تحریم تحمیلی تا فتنه های متعدد، همچنان بر آرمان های خود ایستاده ایم و طعم شیرین امنیت، آن هم در چنین وضعیتی از نا امنی، ارمغان آن فداکاری ها و استقامت های ماست.

اکنون اگر اهل دین هستیم، تکلیفی شرعی متوجه ماست و اگر نه! هرکس دلش برای ایران می تپد، باید خود را در این تصمیم بزرگ دخیل بداند. سلایق متفاوتند و همه مان، هرکدام بنحوی دلسوز ایران و سرنوشت آن هستیم. باید بدانیم که کارهای زیادی از انقلاب مانده و باید به دست من و شما، نسل سوم و چهارم انجام پذیرد. گره های زیادی وجود دارد، که باید به دست ما باز شوند و هنوز ابتدای راهیم.

اما بدانند دشمنان،
که ما نه از مسیر خارج می‌شویم، نه خلاف فلسفه ی وجودی انقلاب حرکت می‌کنیم و نه درجا می‌زنیم. امروز هرکسی جدای از تعصب و  قبیله گرایی، بنا بر تشخیص عقلانی خود عمل می‌کند، تا فردای قیامت در برابر عادل مطلق، حجتی مقبول بیاورد. تشخیص به عهده ی من و توست و معیار و خطکش، انقلاب است.

بنابراین در وهله ی اول به پای صندق رای خواهیم رفت تا خونی تازه به رگ های انقلابمان و میهن عزیز تر از جانمان بدوانیم و مهر تایید دوباره بزنیم بر انقلاب ۵۷ و در وهله ی بعد، کسی را انتخاب نماییم که انقلابی است و به آرمان های انقلاب ایمان دارد و با توجه به اهمیت دوچندان اقتصاد، مسئله ی اشتغال و معیشت را در اولویت قرار دهد.

ما، چه بخواهیم و چه نخواهیم در مختصاتی زندگی می کنیم که بر زمینه سازی ظهور امام موعود (عج) موثریم. ان شاءالله ملت بزرگ ما بار دیگر دشمنان ایران و اسلام را از خود مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/