کد خبر: 4603 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱

در هفتمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

انتخاب مردم، مسئولیت دولتمردان را بیشتر و سنگین تر کرد

استاندار اردبیل در جمع اساتید دانشگاه های استان با بیان اینکه دیگر رقابت تمام شده و امروز باید دوره رفاقت آغاز شود،گفت: همگی باید برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتخاب مردم، مسئولیت دولتمردان را بیشتر و سنگین تر کرد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، مجید خدابخش استاندار اردبیل در جمع اساتید دانشگاه های استان با بیان اینکه دیگر رقابت تمام شده و امروز باید دوره رفاقت آغاز شود،گفت: همگی باید برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتخاب مردم، مسئولیت دولتمردان را بیشتر و سنگین تر کرد​

استاندار اردبیل در این نشست ضمن تبریک حضور پرشور مردم غیور ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این حضور حماسی مردم، باعث اقتدار ملی و ایجاد مصونیت برای نظام جمهوری اسلامی و کشور خواهد بود.

وی ضمن تبریک ویژه به اکثریتی که در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امتداد تدبیر را انتخاب کردند، افزود: این انتخاب مردم، مسئولیت دولتمردان را بیشتر و سنگین تر کرد.

خدابخش با تاکید بر اینکه دیگر رقابت تمام شده و امروز باید دوره رفاقت آغاز شود، تصریح کرد: همگی باید برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

استاندار اردبیل نقش دانشگاه ها در تحقق شعار سال را یادآور شد و گفت: از همه افرادی که می توانند برای ارتقا و توسعه کشور تلاش کنند، باید استفاده شود.

وی با اشاره به تداوم برگزاری این نشست ها، افزود: در این نشست ها پنج کارگروه تخصصی گردشگری و ورزش، آب، کشاورزی و مواد غذایی، صنعت، معدن و تجارت، معماری، شهرسازی و عمران و همچنین اقتصاد و مدیریت تعریف می شود تا این نشست ها تخصصی تر شوند.

 

علم هدف نیست، بلکه هدف انسانیت و رشد اخلاقیات است

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک حماسه 29 اردیبهشت، با بیان اینکه باید به انتخاب آگاهانه جامعه تبریک گفت، افزود: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر امور آموزشی و پژوهشی، درگیر کارهای سیاسی هستند، ولی سیاست بازی نمی کنند.

وی با بیان علم هدف نیست، بلکه هدف انسانیت و رشد اخلاقیات است، تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی افتخار می کند که در ذات خود دارای شجاعت است.

صادقی تاکید کرد: باید در راستای پژوهش گام برداریم، تا آموزش.

 

در راستای توسعه استان گام های مهم و موثری برداشته شود

 محمد نریمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه باید کارهایی نو در راستای فناوری های جدید صورت گیرد، گفت: امید می رود با برگزاری این نشست ها، در راستای توسعه استان گام های مهم و موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه حضور مقام عالی استان در محیط های آموزشی و پژوهشی و استفاده از ایده های اساتید و دانشگاهیان به آسانی رخ نمی دهد، افزود: این مانع و دیوار با توجه ویژه استاندار به نخبگان در استان اردبیل برداشته شده است.

نریمانی ادامه داد: این نشست ها به صورت کارگروه های تخصصی کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع تکمیلی، بسته بندی و غیره ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/