کد خبر: 4607 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛

مشارکت بالای هفتاد درصدی انتخابات، نشانگر عظمت نظام جمهوری اسلامی است

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: ملت ایران با مشارکت بالای هفتاد درصدی خود در این انتخابات به دشمنانش فهماند که این مردم حامی ولایت و انقلاب بوده و تا آخر پشتیبان کشورشان خواهند بود.

مشارکت بالای هفتاد درصدی انتخابات، نشانگر عظمت نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، میثم بیگ میرزایی گلو دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی ضمن تقدیر از ملت ایران در رقم زدن حماسه حضور 96، پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اکنون انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری کشور عزیزمان به پایان رسید و نتیجه ی آن پیروزی قاطع ملت ایران و انقلاب و رهبری بود، گفت:ملت ایران با مشارکت بالای هفتاد درصدی خود در این انتخابات به دشمنانش فهماند که این مردم حامی ولایت و انقلاب بوده و تا آخر پشتیبان کشورشان خواهند بود.

بیگ میرزایی در ادامه سخنان خود از تمامی ملت ایران مخصوصا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بخاطر حضور شکوهمندشان در انتخابات تشکر کرد.
وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک پیروزی حجت الاسلام روحانی به عنوان خادم ملت؛ اظهار امیدواری کرد؛ وعده های قول داده شده در تبلیغات انتخاباتی جامعه عمل پوشانده شود.

وی همچنین از حضور سایر کاندیدا ها مخصوصا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیس الساداتی که موجبات حضور حداکثری و پرشور شدن انتخابات را فراهم کردند نیز تشکر کرد.

انتهای پیام/