کد خبر: 4618 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲

رئیس دانشگاه آزاد خلخال خبر داد:

راه اندازی اینترنت سیار در دانشگاه آزاد خلخال

رئیس دانشگاه آزاد خلخال گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاد در استان، در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده اقدامات توسعه‌ ای متعددی را با هدف کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پژوهشی کرده است.

راه اندازی اینترنت سیار در دانشگاه آزاد خلخال

به گزارش ابصارخبر به نقل از کوثرخبر، حجت الله درخشان 8اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاد در استان، در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در سال 96 که از سوی رهبر معظم و فرهیخته انقلاب به «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین شده است، اقدام به توسعه‌ ای متعدد با هدف کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پژوهشی کرده است.

 

وی به اهم اقدامات انجام یافته در سال جاری پرداخت و گفت: تجهیز و راه اندازی اینترنت سیار (Wifi) در مجتمع دانشگاهی جهت سهولت دسترسی دانشجویان و اساتید به آخرین مباحث علمی، مقالات و ... از جمله اقدامات انجام یافته برای رشد و شکوفایی دانشجویان این واحد است.

درخشان خاطر نشان کرد: اعزام تعدادی از اساتید و دانشجویان جهت بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب و خرید منابع علمی فارسی و لاتین به مبلغ سیصد میلیون ریال برای کتابخانه واحد (از جدیدترین منابع) به منظور استفاده دانشجویان به ویژه دوره‌ های ارشد و دکتری از دیگر موارد انجام یافته در راستای تقویت علمی دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خلخال افزود: آغاز عملیات اجرایی سالن همایش و آمفی تئاتر واحد مطابق استانداردهای موجود برای نشست‌های علمی، تخصصی و فرهنگی، کاشت 3500 اصله نهال گل سرخ در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و توسعه منابع غیر شهریه‌ای در مجتمع واحد دانشگاهی، اجرای آبیاری قطره‌ای با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب در سطح یک هکتار و توسعه فضای سبز دانشگاه و ... اعمال صورت گرفته برای احقاق شعار اقتصاد مقاومتی در این واحد می باشد.

وی گفت: ارائه طرح گردشگری برای مجتمع فرهنگی و رفاهی مرحوم هاشمی رفسنجانی با هدف توسعه خدمت گردشگری و استفاده بهینه و اقتصادی از ساختمان‌های رفاهی واحد و همچنین اهتمام جدی در راستای اجرای برنامه های پیش بینی شده در سال 96 در تمامی حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی جزو برنامه های انجام یافته جهت رشد و توسعه همه جانبه علمی و پژوهشی است.

انتهای پیام/