کد خبر: 462 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸

رئیس دانشگاه ازاد واحد اردبیل:

اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان کشور می شود

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبر از برگزاری مسابقان ورزشی سراسری در اردبیل داد و گفت:این مسابقات در سه رشته ورزشی برادران و خواهران در نیمه دوم اردیبهشت برگذار خواهد شد.

اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان کشور می شود

 علي شامل رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز با اشاره به اماكن و تأسيسات مطلوب ورزشي واحد اردبیل و سابقه درخشان در ميزباني رشته هاي مختلف ورزشي خبر از برگزاری مسابقات ورزشی سراسری در اردبیل داد و گفت: از طرف معاون ورزشي دانشگاه، ميزباني سه رشته در مقطع كاركنان و اعضاي هيأت علمي به واحد اردبيل واگذار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل گفت: اين مسابقات براي برادران در رشته هاي فوتسال و واليبال و براي خواهران در رشته تنيس روي ميز برگزار مي گردد.

شامل با اشاره به برنامه  های اعلام شده در این زمینه گفت: مسابقات فوتسال از تاريخ 15 ارديبهشت، واليبال از تاريخ 22 ارديبهشت و تنيس روي ميز از تاريخ 29 ارديبهشت ماه سال جاري در مجموعه هاي ورزشي واحد اردبيل برگزار خواهد شد.

وی حضور بيش از 30 تيم در هر رشته ورزشي ياد شده را فرصت مناسبي براي معرفي واحد و ويژگيهاي استان و منطقه دانست و گفت:مسلما از اين فرصت بدست آمده، همكاران دانشگاهي به بهترين نحو ممكن استفاده خواهند كرد.

انتهای خبر/ج