پربازدیدترین ها

کد خبر: 4624 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳

در یادواره شهدای فصل بهار اردبیل مطرح شد؛

حجت الاسلام نوری: تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی، تنها کلید فتح خرمشهرهای پیش رو است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در یادواره شهدای فصل بهار ضمن تبیین شرایط سلامت دینی به تشریح چگونگی فتح خرمشهر های پیش رو پرداخت و گفت: تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی، تنها راه فتح خرمشهرهای پیش رو است.

حجت الاسلام نوری: تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی، تنها کلید فتح خرمشهرهای پیش رو است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.

اهمیت سلامت دین

حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک سالروز فتح خرمشهر به تبیین سلامت دین پرداخت و گفت: همانطور که در جامعه به سلامت بهداشت و سلامت اقتصادی بها داده می شود باید به سلامت دین نیز اهمیت داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل  به تبین سلامت دین پرداخت و گفت: سلامت منابع دینی،تداوم دین، آسیب شناسی دین و ثبات در دین از جمله شاخصه های سلامت در دین هستند.

نوری در ادامه سخنان خود به روشنگری های عبدالعظیم حسنی در دوران امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: دینی که ناسالم باشد در آن امثال شهید مطهری ها ترور خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد؛ اگر انسان در دین فقیه نباشد شاهد اتفاقات ناگوار در جامعه خود خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل از تداوم دین بعنوان دومین شاخصه سلامت در دین نام برد و گفت:منظور از قد قامت صلاه در نماز نیز همان تداوم دین است.

وی انقلاب اسلامی در ایران را زمینه ساز ظهور بقیه الله عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران برای اقامه دین در عصر کنونی محقق شد.

نوری به بصیرت افزایی های شهید راه حق شیخ نمر در عربستان اشاره کرد و گفت: امثال شهید بهشتی و شیخ نمر به خاطر اقامه دین خدا در جامعه اسلامی به شهادت رسیدند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از پایکوبی های طرفداران پیروز انتخابات، گفت: تا کی باید محافظه کاری کرد و در برابر کسانیکه ناموس مردم را سلاخی می کنند و حرمت دین خدا را نگه نمی دارند، سکوت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل  از آسیب شناسی دینی بعنوان سومین شاخصه سلامت دین نام برد و گفت:امام خمینی(ره) بعنوان معمار بی بدیل انقلاب با زمان شناسی و روان شناسی مثال زدنی خود در همان ابتدای پیروزی انقلاب با بصیرت بالای خود به آسیب شناسی انقلاب پرداخت.

وی از ابعاد مختلف زندگی حضرت علی (ع) بعنوان الگو و نمونه بارز دینداری در جامعه پرداخت و گفت: اگر مردم سیره عملی و اخلاقی حضرت علی(ع) را در جامعه پیاده کنند، فتنه ها نیز خاموش خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل از ثبات در دین بعنوان چهارمین شاخصه سلامت دین نام برد و گفت: عرصه های اقتصادی،سیاسی و فرهنگی خرمشهرهای پیش رو هستند که مردم ما با اتکاء به ایمان باید آنها را فتح کنند.

تنها با سلاح ایمان می توان سنگرهای کلیدی پیش رو را نیز فتح کرد

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص فتح خرمشهر های پیش رو اشاره کرد و گفت: تنها با سلاح ایمان می توان سنگرهای کلیدی پیش رو را نیز فتح کرد.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات سپری شده اشاره کرد و گفت: اقدام به موقع 16 میلیون خشونت طلب در اهدای گل به طرفداران پیروز انتخابات خود به تنهایی نشان دهنده تفاوت با 13 میلیون صلح طلبی که در سال 88 مملکت را به آشوب کشاندند.

وی از عرصه اقتصادی بعنوان  یکی از خرمشهر های پیش رو اشاره کرد و گفت: اگر 38 سال پیش صدام خرمشهر را به اشغال درآورده بود امروز فقر این نقش را عهده دار شده و کوچه های ما را به تصرف خود درآورده است.

نوری از اقتصاد مقاومتی درون زا بعنوان کلید فتح خرمشهر اقتصادی نام برد و گفت: اگر مردم می خواهند مشکل اقتصادی را حل کنند باید به سمت اقتصاد مقاومتی روی بیاورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل  از عرصه فرهنگی بعنوان دومین خرمشهری نام برد که باید بدست نیروی انقلابی فتح شود و افزود: صدام امروز فرهنگ امریکایی را با شبیخون فرهنگی در جامعه رواج داده است بطوریکه امروز خانه های ما نیز به تصرف دشمن درآمده است.

وی از عرصه سیاست بعنوان سومین خرمشهری نام برد که باید بدست جوانان انقلابی فتح شود و افزود: تنها با تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی می توان خرمشهر های پیش را فتح کرد.

شعر خوانی و مداحی از جمله برنامه های یادواره شهدای فصل بهار در اردبیل بود.

انتهای پیام/