کد خبر: 4626 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳

همزمان با سالروز فتح خرمشهر انجام گرفت؛

راه اندازی کانون خیریه بارش مهر در دانشگاه ازاد اردبیل

کانون خیریه بارش مهر با هدف حمایت مادی و معنوی از محرومین جامعه، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد اردبیل راه اندازی شد.

راه اندازی کانون خیریه بارش مهر در دانشگاه ازاد اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، کانون خیریه بارش مهر  توسط جمعی از دانشجویان خَیّر دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در این دانشگاه راه اندازی شد.

حجت الاسلام واحدیزاده مسئول دفتر نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ابتدای برنامه ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به تشریح عملیات بیت المقدس پرداخت و گفت: ما هروقت در برابر ظالمان مقاومت و ایستادگی کردیم پیروز بودیم.

وی در ادامه سخنان خود به بیان شرایط جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: فتح خرمشهر زمانی رخ داد که از هر لحاظ برتری از آن دشمن تا دندان مسلح بود.

واحدیزاده نیت الهی را مهمترین عامل حماسه افرینی رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: از دوران انقلاب تا کنون هر موقع نیت مان الهی بود و از توصیه های رهبر معظم انقلاب  نیز بهره گرفتیم در همه عرصه ها پیروزی از آن ما بود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از دوران دفاع مقدس بعنوان بهترین آوردگاه تجربه نام برد و گفت: ملتی که بتواند از این گنج پربها که به خاطر آن خون بهترین جوانان کشور ریخته شده استفاده کند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند خود خریدار قلب های پاک و عمل های خالص است، خاطر نشان کرد: تنها راه سعادت و عبور از منجلاب های دنیوی چون قدرت،مال و شهوت تنها در سایه عمل به فرامین خداوند متعال است.

واحدیزاده در ادامه سخنان خود فلسفه وجودی پیامبران و امامان معصوم را یاداور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب بعنوان ولی فقیه در زمان غیبت امام معصوم، تنها چراغ راه بشر برای رسیدن به سعادت است.

وی استقلال و استکبارستیزی را از اجزای لاینفک آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:  مادامی که جوانان ما در راه خدا قدم برداشته و سیره عملی و رفتاری شهدا را الگوی زندگانی خود قراردهند، راه شهدا ادامه یافته و تمام توطئه های دشمنان نیز نقش بر اب خواهد شد.

واحدیزاده در پایان سخنان خود از عموم مردم بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی خواست تا با عل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب زمینه های سعادت و خوشبختی جامعه را فراهم کنند.

حوزه کاری کانون بارش مهر  خدمت رسانی به محرومین سطح شهر است

امیر حسین اسکندرزاده دبیر کانون بارش مهر  هدف از راه اندازی این کانون در دانشگاه را ایجاد انگیزه برای عموم دانشجویان جهت انجام فعالیت های خیرخواهانه عنوان کرد و گفت: شاد کردن دل مؤمنین از جمله امور مستحبی است که در اسلام به آن سفارش شده است.

وی با بیان اینکه اعضای کانون بارش مهر را دانشجویان دانشگاه تشکیل می دهند، به تشریح روند فعالیت های کانون پرداخت و گفت: حوزه کاری کانون خدمت رسانی به محرومین سطح شهر است.

اجرای موسیقی زنده و تقدیر از دانشجویان فعال فرهنگی از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام