کد خبر: 4633 ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق؛

امنیت امروز ما حاصل خون شهداء است نه مذاکرات

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزادی سازی خرمشهر به جهانیان اثبات کردکه ملت ایران در برابر ظلم می ایستند، گفت:امنیت امروز ما از خون شهدا حاصل شده است نه از مذاکرات!

امنیت امروز ما حاصل خون شهداء است نه مذاکرات

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سعید حسن پور اذر دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزادی خرمشهر بار دیگر به جهانیان اثبات کردکه ملت ایران در برابر ظلم می ایستند و مهر تاییدی بود بر دهان طاغوتیان که باید در برابر این ملت بزرگ سر تعظیم فرود بیاورند، گفت: این صفحات تاریخ است که سایه جنگ را از سر این ملت دور کرده است نه مذاکرات.

وی به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران با حضور بی نظیر شان در انتخابات اخیر نشان دادند که هرکدام انها می توانند خرمشهر درون خود را فتح کنند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی خاطر نشان کرد: این حضور پر شکوه مردم هم برگ زرین دیگری به صفحات تاریخ این کشور افزود.
حسن پور اذر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:خرمشهر مسیری را برای این ملت مشخص کرده است که تا ظهور ولی عصر(عج)این امر ادامه خواهد و دشمنان نظام و انقلاب این را خوب فهمیدند که ملت ایران،ملتی ازاد است و در عهد خود پایدار می ماند همانطور که عهد با سوریه  را با گذشت سه دهه و چندی هنوز فراموش نکرده و بر سر عهد خود استوار ماندند و در عهدشان با امام راحل و انقلاب نیست تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) باقی خواهند ماند.


انتهای پیام/