کد خبر: 4699 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷

حجت الاسلام بهزاد:

علمای شیعه، مرزداران عقیدتی هستند

استاد حوزه و دانشگاه در جمع دانشجویان اردبیل از علمای شیعه بعنوان مرزداران عقیدتی نام برد و گفت: اجر و قرب علمایی که از دین و ایمان مردم در برابر متخاصمین دفاع می کنند، چندین برابر مجاهدین فی سبیل اللهی است که از جان مردم دفاع می کنند.

علمای شیعه، مرزداران عقیدتی هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام فرج اله بهزاد استاد حوزه و دانشگاه در جمع دانشجویان اردبیلی ضمن تشریح قیام 15 خرداد و قتل عام طلاب در مدرسه فیضیه قم از علمای شیعه بعنوان مرزداران عقیدتی نام برد و گفت: اجر و قرب علمایی که از دین و ایمان مردم در برابر متخاصمین به ایمان های مردم دفاع می کنند چندین برابر مجاهدین فی سبیل اللهی است که از جان مردم دفاع می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت ایثار و فداکاری های امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس به تشریح حادثه 15 خرداد و قتل عام طلاب در مدرسه فیضیه قم پرداخت و گفت: در اوج خفقان ستم شاهی که کمتر کسی جرآت ابراز وجود داشت، این امام خمینی(ره) بود که با فریادهای رسای خود به روشنگری در برابر ظلم های رژیم منحوس پهلوی پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های امام راحل پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) در عین اینکه یک فیلسوف، فقیه و سیاستمداری به تمام معنا بود، از قریحه شعر و شاعری نیز برخوردار بود بطوریکه دیوان دوم امام که در دسترس ما قرار دارد از  لحاظ لطافت شعری دست حافظ شیرازی را از پشت بسته است.

بهزاد با بیان اینکه علمای شیعه مرزداران عقیدتی هستند،گفت:علمای شیعه با مراقبت از مرزهای ایمان مردم در برابر شیطان هایی چون داعش ، اسلام آمریکایی و وهابیت در واقع اعتقاد مردم را بیمه می کنند.

وی مجاهدت این علمای شیعه را ستود و افزود: علمایی که این مسئولیت خطیر را برعهده گرفته  و آن را به نحو احسن انجا می دهند اجرشان نزد خداوند متعال چندین برابر مجاهدین فی سبیل اللهی است که از جان مردم در برابر دشمنان دفاع می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود  با بیان اینکه در مواقعی که جان و مال مردم در خطر است حفظ جان در اولویت است تصریح کرد: زمانی که جان و دین مردم در خطر باشد، حفظ دین و ایمان مهمتر از جان و مال مردم است.

انتهای پیام/